Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی گفت: از مجلس یازدهم انتظار داریم در بحث معیشت و گرانی با در نظر گرفتن مشکلات مردم گام های مؤثری بردارد و افق روشنی را پیش روی مردم قرار دهد چرا که تداوم مسیر مجلس دهم می تواند باعث دلسردی مردم از نمایندگان انقلابی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ رضا عزیز آبادی دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی شامگاه جمعه در دیدار دبیران احزاب و نیروهای انقلاب اسلامی با علیرضا نظری نماینده مردم خمین گفت: رأی مردم به نیروهای انقلابی برای تشکیل مجلس یازدهم برخاسته از امید جامعه به تفکر انقلابی برای ایجاد تحول و حل معضلات و مشکلات کشور است

عزیز آبادی اظهار کرد: از مجلس یازدهم انتظار داریم در بحث معیشت و گرانی با در نظر گرفتن مشکلات مردم گام های مؤثری بردارد و افق روشنی را پیش روی مردم قرار دهد چرا که تداوم مسیر مجلس دهم می تواند باعث دلسردی مردم از نمایندگان انقلابی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همفکری مجمع نمایندگان استان مرکزی و وحدت بین نمایندگان می تواند پایه گذار تحولات امید بخشی در استان مرکزی باشد.

دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی بیان کرد: نمایندگان استان مرکزی باید از تک‌روی و انفرادی عمل کردن پرهیز کنند. نگاه شهرستانی و حوزه‌ای نداشته باشند و با نگاه ملی مسائل و موضوعات را بررسی کنند.

وی با اشاره به اینکه از عملکرد صحیح و مواضع انقلابی و اخلاق‌مداری نمایندگان انقلابی حمایت می کنیم ادامه داد: پیشرفت تمام شهرستان های استان به نفع مردم است ولی شاهد هستیم با نگاه منطقه ای و مخالفت های بی اساس فرصت های طلایی سرمایه گذاری در استان مرکزی از دست می رود.

عزیز آبادی با تاکید بر اینکه مافیای صنعت خسارت های جبران ناپذیری را به مردم استان مرکزی وارد کرده است گفت: دفاتر صنایع بزرگ استان که با ایجاد آلودگی سلامت مردم را بخاطر انداخته اند در تهران قرار دارد و این مشکل سبب شده است این شرکت ها از دسترس نظارت خارج شوند و مافیای صنعت هر جور که بخواهند برای این شرکت ها تصمیم گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازگشت عوارض این کارخانه ها به استان و گردش مالی حاصل از این اتفاق می تواند تحول اقتصادی، معیشتی و عمرانی را رقم بزند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس یازدهم استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم