Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال زنان مس رفسنجان روز گذشته در مرحله رفت فینال لیگ برتر موفق به برد ۲ بر صفر سایپا شد و این هفته در دیدار برگشت باید در رفسنجان به مصاف سایپا برود.

«عاطفه رضایی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص پیروزی برابر سایپا اظهار داشت: با توجه به اینکه در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر از سایپا شکست خوردیم اما به دنبال انتقام نبودیم و می‌خواستیم بازی خوبی را ارایه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار با سایپا  بازی سختی داشتیم و در ۲ نیمه محتاطانه بازی کردیم. بی مهابا حمله نمی‌کردیم و موقعیت گل هم داشتیم و ۲ گل برابر این تیم را در دقایق پایانی نیمه دوم به ثمر رساندیم.

وی افزود: سایپا تیم پرمهره و خوبی است و دیدار سختی را در اهواز برابر شرکت ملی حفاری داشت و توانست این تیم را در خانه خود شکست دهد. سایپا کار بزرگی انجام داد تا ملی حفاری را در اهواز حذف کند. اکنون هم نمی‌توانم بگویم چون ۲ بر صفر این تیم را شکست دادیم، حتما قهرمان لیگ برتر هستیم و همه چیز تمام شده است. بازی برگشت برای کسب قهرمانی در رفسنجان سخت‌تر است. سایپا برای جبران شکست تمام تلاشش را می‌کند و ما هم می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: به نظرم برای فصل بعد سازمان لیگ نمی‌تواند بازی‌ها را به صورت متمرکز برگزار کند زیرا جمع کردن ۱۰ تیم در یک جا دشوار است. هر چند برگزاری متمرکز لیگ فصل آینده از نظر هزینه برای تیم‌های مختلف به صرفه‌تر است. باید سازمان لیگ شرایط شهر میزبان و مسایل دیگر را به دلیل کرونا با دقت ارزیابی کند و اگر ۱۰ تیم در لیگ برتر فصل آینده حضور دارند، تیم‌ها را به ۲ گروه پنج تایی تقسیم کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از تیم حمایت کرد و برای هر مرحله‌ای که صعود کردیم پاداش در نظر گرفت و حتی گفته است که پاداش ویژه‌ای را برای قهرمانی لیگ برای بازیکنان در نظر گرفته است. فکر می‌کنم تنها تیمی هستیم که باشگاه با بازیکنان تسویه حساب کرده است.

رضایی یادآور شد: نمی‌دانم برای فصل آینده به عنوان سرمربی در این جایگاه می‌مانم یا خیر. زیرا سال گذشته اولین دیدار این فصل را با سایپا در ۲۶ مرداد داشتیم و آخرین دیدار را در ۳۰ مرداد با همین تیم خواهیم داشت. یکسال طول کشید و خیلی خسته‌ام و مشخص نیست که بعد از قهرمانی در فصل آینده حضور داشته باشم یا خیر.

برچسب‌ها تیم فوتسال زنان مس رفسنجان لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه سایپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه سایپا لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه سایپا مس رفسنجان فصل آینده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟