Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:58:37 GMT

مقابله با قاچاق در دستور کار مرزبانان در مرزهای آبی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۱۰۳

مقابله با قاچاق در دستور کار مرزبانان در مرزهای آبی

جانشین مرزبانی ناجا با اشاره به ضرورت ارتقای توان عملیاتی مرزبانان، بر مقابله با پدیده قاچاق کالا و مواد مخدر در مرزهای آبی کشور تأکید کرد.

به گزارش ایسنا سردار جلال ستاره در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان بوشهر با تأکید بر ارتقای توان عملیاتی مرزبانان اظهارکرد: ما به عنوان سربازان ولایت، باید با توکل به خداوند متعال و روحیه ایثارگری و ایمان در جهت حراست از مرزها تلاش کنیم و امنیت پایدار را برای مردم و مرزنشینان به ارمغان بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اجرای مستمر آموزش‌های رزمی برای تحقق امنیت پایدار در مرزهای آبی کشور گفت: مرزبانان با تغییرات مداوم تاکتیک‌ها، مهارت و آموزش‌های تخصصی، باید در راستای ارتقای آمادگی عملیاتی تلاش کنند و  تاکتیک‌ها را برای اثر بخشی به توان رزمی ارتقا دهند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا بر امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اظهارکرد: در اسلام از فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان ضامن اجرای قوانین و دستورهای شرع مقدس یاده شده است .کارکنان مرزبانی و مرزبانان نیز باید خود عامل امر به معروف و نهی از منکر و همواره در این جهت  کوشا باشند.

ستاره بر ضرورت ارتقای توان عملیاتی تأکید کرد و گفت: صیانت و پیشگیری، اشراف اطلاعاتی، اقدامات هدفمند عملیاتی و هوشمندسازی از ملزومات توان رزمی و عملیاتی است که بایستی در جهت اثربخشی به مأموریت‌های محوله مدنظر قرار گیرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود تأمین معیشت مرزبانان را از اولویت‌ها دانست و گفت: باید در راستای ارتقای معیشت مرزبانان که در شرایط سخت جغرافیایی و گرما و سرما از مرزهای کشور پاسداری و حراست می‌کنند، تلاش شود و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تعامل و همکاری سازنده مرزبانی استان بوشهر با سایر نهادهای برون‌سازمانی را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: مقابله با پدیده شوم قاچاق و قاچاقچیان مواد مخدر باید با اقدامات منظم و هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی به صورت جدی پیگیری و دنبال شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرزبانان قاچاق ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس در ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری و اجرای ایست و بازرسی درسطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف نمودند.

وی افزود: مأموران جمعا ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط نموده و ۳ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد