Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@00:24:21 GMT

آغاز نام نويسي رانندگان متقاضي سرويس مدارس

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۵۱۶

آغاز نام نويسي رانندگان متقاضي سرويس مدارس

خبرگزاری آریا- نام نویسی رانندگان متقاضی فعالیت به عنوان سرویس مدرسه از امروز آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه گفته است: با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید بنا به گفته مسئولان آموزش و پرورش از 15 شهریور آغاز خواهد شد در صورت فعالیت مدارس، اگر خانواده‌ها نیاز به سرویس داشته باشند، شهرداری‌ها آمادگی دارند برای ارائه سرویس اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرآیند ثبت نام از رانندگان متقاضی سرویس مدرسه از 25 مرداد آغاز می‌شود و تا 2 شهریور ادامه دارد.
این مسئول ادامه داد: به منظور جلوگیری از مراجعات حضوری و تجمع رانندگان متقاضی در مراکز ثبت نام و نیز ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، برای کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا ویروس، ثبت نام آن دسته از رانندگانی که در سال تحصیلی گذشته در سامانه ملی سپند نام نویسی کرده اند و پروانه فعالیت دارند به صورت پیامکی انجام خواهد شد.
ضامنی در رابطه با سازو کار ثبت نام رانندگان متقاضی توضیح داد: در گام اول با ارسال پیامک به این گروه از رانندگان در صورت تمایل و تقاضای آن‌ها به ارائه خدمات در سال تحصیلی آینده، آن‌ها می‌توانند با ارسال عدد یک به سرشماره، ثبت نام کنند.
وی افزود: مشخصات این افراد (مدارک و اسکن‌های مربوطه) در سامانه سپند قسمت پنل شهرداری مربوطه از سال گذشته بارگذاری شده است و زمان مراجعه جهت بررسی و تائید رانندگان، ثبت نام آن‌ها نهایی خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: گام دوم، مخصوص رانندگان جدید و همچنین رانندگانی است که نسبت به سال گذشته اطلاعات فردی و خودرویی آن‌ها تغییر کرده است و نیاز به ویرایش دارد، این گروه از افراد می‌توانند برای ثبت نام یا اصلاح مشخصات خود در تاریخ‌های ذکر شده به دفاتر پیشخوان دولت یا شرکت‌های حمل و نقل درون شهری مجاز (تائید شده توسط شهرداری در سامانه سپند) مراجعه و نام نویسی کنند.
وی درخصوص لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سرویس مدارس، خاطرنشان کرد: شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در سرویس مدارس همانند شیوه نامه‌های اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا در حمل و نقل عمومی می‌باشد که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با حداکثر سه نفر در خودرو‌های سدان و در خودرو‌های جمعی با 50 درصد ظرفیت اسمی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آغاز نام نویسی رانندگان متقاضی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!