Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@22:52:14 GMT

تصویری تلخ از مسی که سر و صدا به‌پا کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۸۴۷

تصویری تلخ از مسی که سر و صدا به‌پا کرد+عکس

تصویری از مهاجم بارسلونا در جریان دیدار برابر بایرن مونیخ منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد.

به گزارش مشرق، بارسلونا دوباره ناامید کننده ظاهر شد و برای پنجمین سال پیاپی بدون این که به فینال برسد از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. با این حال شکست دیشب (جمعه) تلخ‌تر از همه بود. بایرن مونیخ با نتیجه ۸ بر ۲ آبی اناری‌ها را تحقیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باخت برای تیم کاتالانی تکان دهنده بود. لیونل مسی نتوانست برای نجات تیمش از این سقوط کاری کند. 

بیشتر بخوانید:

واکنش ستین به شکست پرگل تیمش مقابل بایرن

پس از بازی تلویزیون اسپانیا تصویری را از جلوی رختکن بارسلونا منتشر کرد که سر و صدای زیادی به پا کرد. در این عکس مسی دیده می‌شود که کاملا ناامید و غمگین در تنهایی نشسته است. این تصویر را مارک آندره تراشتگن تکمیل می‌کند که جلوی در ایستاده و به نظر می‌رسد دروازه‌بان آلمانی هم توضیحی برای این شکست تلخ ندارد. نکته عجیب این‌جاست این صحنه به زمانی برمی‌گردد که هنوز نتیجه ۴ بر یک بود و تصور بازگشت در آن زمان هم سخت و شاید غیرممکن بود. 

شکست ۸ بر ۲ مقابل بایرن سنگین‌ترین باخت دوران ورزشی مسی بود. پیش از این ستاره آرژانتینی در سال ۲۰۰۹ به همراه تیم ملی کشورش ۶ بر یک مغلوب بولیوی شده بود. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین لیونل مسی لیگ قهرمانان اروپا فوتبال بایرن مونیخ بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوسی که بعد از ۱۲ سال دوباره تکرار شد: بایرن مونیخ بدون جام فصل را به اتمام می‌رساند

باواریایی‌ها در حالی که تنها چند دقیقه با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان فاصله داشتند، قافیه را به حریف مادریدی خود واگذار کرده و دست خالی به مونیخ بازگشتند

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۱-۲ بایرن مونیخ را شکست داد و با برتری ۴-۳ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی فینال ومبلی شد.

رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ؛ تولد یک قهرمان در باشگاه معجزه‌ها

با شکست در بازی امشب، آخرین امید بایرن مونیخ هم ناامید شد تا این به شکلی بی‌سابقه، فصل را بدون کسب حتی یک جام به اتمام برساند. آخرین باری که باواریایی‌ها فصل را بدون جام تمام کرده‌بودند، به دوازده سال پیش برمی‌گردد (فصل ۲۰۱۱/۱۲).

بایرن مونیخ پیش از شروع فصل، در سوپرجام آلمان برابر لایپزیش شکست خورد و اولین جام را از دست داد. آن‌ها در جام حذفی آلمان نیز برابر تیم گمنام زاربروکن شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند. شاهکار ژابی آلونسو در بایرلورکوزن باعث شد پس از نزدیک به یک دهه، بایرن مونیخ قهرمانی لیگ را از دست بدهد و امشب هم تیر آخر بر پیکره باواریایی‌ها شلیک شد تا فصل شاگردان توخل به کابوس‌وارترین شکل ممکن خاتمه پیدا کند.

هری کین بایرن مونیخ را هم طلسم کرده‌است؟!

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • طلسمی که در بهترین زمان شکست؛ اولین برد جود بلینگام مقابل بایرن مونیخ
  • کابوسی که بعد از ۱۲ سال دوباره تکرار شد: بایرن مونیخ بدون جام فصل را به اتمام می‌رساند
  • تکرار یک حسرت؛ هری کین در بایرن مونیخ هم جام نمی‌برد
  • آمار امیدوارکننده برای بایرن مونیخ: توماس توخل در مادرید بدون باخت است
  • حمله عجیب روزنامه بارسلونا به امباپه! (عکس)
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا