Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهیاری گفت: در ماه محرم و صفر امسال با هدف حمایت از اقشار محروم جامعه، طرح احسان حسینی با همکاری خیران و نیکوکاران از طریق اهدای نذری در استان هرمزگان اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد هرمزگان پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیراموان پویش ایران همدل و طرح اطعام حسینی اظهار کرد: پیرو بیانات گوهربار رهبر معظم انقلاب رزمایس کمک مومنانه در کشور آغاز شد و این طرح باعث سیل کمک های مومنانه مردم به سمت نیازمندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیته امداد به عنوان نهادی که اشراف بر فقر استان دارد نیاز های مردم را شناسایی نمود و در این رزمایش نقش خود رابه خوبی ایفا کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ادامه داد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه که در ماه مبارک رمضان صورت گرفت  ۴۵ هزار بسته معیشتی با ارزش ۱۲میلیارد تومان در مجموع ۲۵ میلیارد تومان خدمات و اطعام به نیازمندان کمک صورت گرفت.

الهیاری با بیان اینکه با شروع مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه پویش ایران همدل توسط کمیته امداد اجرا می شود اضافه کرد: یکی از برنامه های مهم این پویش «اطعام حسینی» در دهه ماه محرم و صفر به گونه ای که نذورات مردم به سمت گره گشای از فقیران باشد صورت می گیرد.

وی گفت: این طرح به کمک آشپزخانه‌های هیئت های مذهبی و با توزیع غذای گرم به نیازمان صورت می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره یه تامین لوازم تحصیل دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد: ۲۵ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در استان وجود دارد ونزدیک به ۷۰هزار دانش آموز فقیر وجود داردکه تحت پوشش هیچ نهادی نیستند.

الهیاری تصریح کرد: حدود ۱۰۰هزار دانش آموز نیازمند در استان وجود داردکه درآستانه سال تحصیلی جدید نیاز به کمک دارند که با تشکیل پویش ایران همدل قصد رفع مشکلات این افراد را داریم.

وی تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان که از آموزش آنلاین دور مانده اند را یکی دیگراز برنامه های کمیته امداد استان عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های پویش ایران همدل،تامین لوازم منزل خانواده های نیازمندان هرمزگان است خاطرنشان کرد: در هوای گرم استان نداشتن کولر و یخچال بسیار عذاب آور است و هزینه تامین این وسایل با توجه به تورم برای خانواده بسیار زیاد، و نیاز است خیران ودستگاه مختلف به یاری مردم نیازمند بشتابند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد پویش ایران همدل دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی