Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو ائتلاف الفتح در پارلمان عراق بر ضرورت اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسن شاکر در گفتگو با پایگاه خبری بغداد الیوم تصریح کرد : حضور آمریکایی ها در عراق مردود و مصوبه پارلمان عراق در این زمینه کاملا روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق|هدف قرار گرفتن خودرو نظامیان آمریکایی در شمال بغداد

وی افزود ما پذیرفتیم که نیروهای آمریکایی به صورت مرحله ای تا ابتدای سال 2021 خارج شوند.

شاکر در عین حال گفت اخیرا مشخص شده شد که گفتگوهای بین عراق و آمریکا به یک توافق محرمانه درباره حضور نظامی منجر شده است، البته تا کنون سندی در این زمینه به دست نیامده است،اما دولت از این موضوع اطلاع دارد. اگر این موضوع ثابت شود، واکنش مردمی گسترده ای به دنبال خواهد داشت. برای اینکه حضور آمریکایی ها در عراق به طور کامل مردود است.

وی افزود سخنان ژنرال مکنزی(فرمانده نظامیان تروریست آمریکایی) در گفتگو با یک روزنامه عربی بدون جهت نبوده است به نظر می رسد توافقی اعلام نشده وجود داشته باشد که اگر اینگونه باشد چالشی بزرگ به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق" اخبار "آمریکا" بیشتر بخوانید... هشدار یک جریان عراقی درباره تحرکات مشکوک برای باقی ماندن نظامیان آمریکایی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هشدار یک جریان عراقی درباره تحرکات مشکوک برای باقی ماندن نظامیان آمریکایی واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق" اخبار "آمریکا" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تأکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها ۲ واکنش ایران به شکست سنگین آمریکا در شورای امنیت ۳ دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد ۴ جیسون رضائیان: رفتن هوک تأیید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است ۵ سید حسن نصرالله: اثبات مسئولیت اسرائیل در انفجار بیروت پاسخ ما را در پی دارد/ اقدام امارات خیانت به امت اسلام و فلسطین و خنجر از پشت بود ۶ سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد ۷ قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران رأی نیاورد ۸ چین: مخالفت با آمریکا در شورای امنیت یعنی قلدرمآبی واشنگتن پشتیبان ندارد مهمترین اخبار بین الملل سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است بعیدی نژاد: فشار حداکثری بین‌المللی علیه واشنگتن رو به افزایش است واکنش عطوان به خیانت امارات: انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است گزارش تسنیم| پیگیری عجیب کارکنان رسمی وزارت نفت برای افزایش چند میلیون تومانی حقوق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار آمریکا اخبار عراق اخبار آمریکا نظامیان آمریکایی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • درب دانشگاه‌های ایران به روی دانشجویان معترض آمریکایی باز شد