Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از این میزان تسهیلات تخصیص یافته طی چهار ماهه گذشته  ۳۲۷متقاضی با بیش از ۴۴۴میلیارد و ۳۷۱میلیون تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند.
خمسه افزود: از این  تعداد متقاضی معرفی شده ۱۷۴متقاضی  اداوات و ماشین آلات کشاورزی موفق به جذب و دریافت  ۱۷۲میلیارد و ۳۴۰میلیون ریال تسهیلات از محل خط ۸ اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین  اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته به صورت برش شهرستانی ابلاغ و برای خرید تراکتور، ادوات و ماشین آلات کشاورزی تخصیص می یابد.
او یادآورشد: متقاضیان واجدالشرایط برای استفاده از تسهیلات مکانیزاسیون خط۸ ماشین‌ها و ادوات کشاورزی به بانک کشاورزی معرفی می شوند.
این مقام مسئول بر لزوم اهمیت جذب اعتبارات به منظور ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان تاکیدکرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی با کمک پلیس راهور، معاینه فنی نظارت بر کمباین ها در حین برداشت غلات، آزمون دستگاه ها، پیگیری سامانه سوخت  و نظارت بر فعالیت واحدهای شهرستانی و نمایندگی های فروش ماشین آلات کشاورزی در سطح استان از مهمترین اقدامات این سازمان طی سه ماه اول سال سال جاری ذکر کرد.

48

کد خبر 1421912

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین ماشین آلات کشاورزی کشاورزی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد

میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است.

وی در گفت و گو با تسنیم گفت: البته هنوز جلسات و بررسی جزئیات با وزارت صمت و دیگر مسئولان مربوط برگزار نشده است اما امیدواریم تخصیص خودرو به مشمولان امسال زودتر از سال گذشته انجام شود. 

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال 1403 افزایش داشت؟

گفتنی است سال گذشته شرکت ایران خودرو ، پژو 207 و شرکت سایپا خودرو شاهین اتومات و کوئیک را برای استفاده 10 هزار به این عزیزان واگذار کردند. 

این خودرو ها در سه مقطع در اواخر سال به جانبازان همراه با تسهیلات بانکی ارائه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم