Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@14:49:25 GMT

ایجاد واحدی جدید در پنتاگون برای بررسی یوفوها

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۱۷۱۷

ساعت24-وزرات دفاع آمریکا از ایجاد کارگروهی جدید تحت فرماندهی نیروی دریایی این کشور برای بررسی اشیای ناشناس پرنده خبر داد.

 وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز جمعه اعلام کرد در حال ایجاد کارگروه جدیدی تحت فرمان نیروی دریایی این کشور برای بررسی رویت‌های اشیای ناشناخته پرنده است.

سخنگوی این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: وزارت دفاع امیدوار است درک خود از ماهیت و منشا اشیای پرنده ناشناس را با این اقدام بالا ببرد و به فهم در این خصوص دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «نشنال»، سخنگوی پنتاگون در ادامه گفت: ماموریت این کارگروه تشخیص، تحلیل و فهرست‌بندی اشیای ناشناخته است که می‌توانند به طور بالقوه امنیت ملی آمریکا را تهدید کنند.

وی افزود: پنتاگون هر گونه حمله از سوی هواپیماهای غیر مجاز در محدوده آموزشی ما یا محدوده هوایی تعیین شده را جدی می‌گیرد و هر گزارشی را بررسی می‌کند. این شامل بررسی حملاتی می‌شود که در ابتدا شی پرنده ناشناخته گزارش می‌شود، زیرا مشاهده‌کننده نتوانسته فوراً چیزی را که در حال مشاهده آن بوده، شناسایی کند.

بنابر این گزارش، نگرانی اصلی آمریکا نه موجودات فضایی بلکه بیشتر پدیده‌های هوایی ناشناس مرتبط با دشمنان زمینی‌اش است. واشنگتن بیشتر نگران آنچه توانایی‌های جاسوسی چین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و وسایل هوابرد دیگر می‌خواند، است.

پیش از این ۴ اوت «دیوید نورکوئیست»، معاون وزیر دفاع آمریکا با ایجاد این کارگروه موافقت کرده بود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین 
  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد
  • شمش خم کن چیست؟
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد