Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر؛ سید سعید راد، تلاش برای حفظ آرامش بازار و ثبات نسبی قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار را از جمله اقدامات این سازمان در حمایت از خانواده‌ها و بازنشستگان دانست و افزود: براساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته، در بخش میوه میانگین اختلاف قیمت در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر، ۳۳ و نیم درصد است که این تفاوت قیمت در بخش سبزیجات و صیفی‌جات به ۳۶ درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۵ میدان و بازار میوه و تره بار از مجموع ۲۴۵ میدان و بازار موجود برای سالمندان مناسب‌سازی شده است، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۳۰ بازار موجود به علاوه ۲۶ بازار جدیدی که ساخت آنها امسال آغاز می‌شود نیز در سال جاری مناسب‌سازی می‌شوند و به این ترتیب، تا پایان سال بیش از نیمی از میادین و بازارهای میوه و تره بار، تسهیل‌گر حضور امن و راحت سالمندان در این مراکز است.

راد با بیان به اینکه میادین میوه و تره بار با توجه به فضای مناسب، قیمت معقول، کیفیت مطلوب و رعایت حقوق شهروندان، همواره مورد توجه خانواده‌ها بوده‌اند، تصریح کرد: البته در شرایط موجود، با توجه به خطر ابتلاء به ویروس کرونا به ویژه در فضاهای شلوغ و پرجمعیت، به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم برای حفظ سلامت‌شان، از مراجعه خانوادگی به این مراکز خودداری کرده و فرزندان‌شان را به همراه خود نیاورند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان از سالمندان و بازنشستگان به عنوان «گنجینه» های جامعه نام برد و خاطرنشان کرد: از افتخارات ما، اعتماد بازنشستگان و سالمندان عزیز به میادین و بازارهای میوه و تره بار است و به همین دلیل، بخش قابل توجهی از مشتریان ما را این عزیزان تشکیل می‌دهند و از این رو، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا این سازمان را به «سازمان دوستدار سالمندان» تبدیل کنیم.

کد خبر 4999075

منبع: مهر

کلیدواژه: سالمندی بازنشسته ها میدان میوه و تره بار وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران ویروس کرونا روز خبرنگار شهرداری تهران انفجار بیروت کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه سال تحصیلی جدید وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی پیش بینی وضعیت هوا سرهنگ نادر رحمانی وضعیت هوای تهران میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: ۲۵ پارکینگ عمومی و خصوصی در محدوده بازار و میدان امام خمینی (ره) برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است.
روح‌الله ابوطالبی افزود: در اطراف بازار تاریخی اصفهان ۳۸ نقطه ورودی اصلی و فرعی شناسایی و در ورودی آنها راه‌بند نصب شده است.
وی گفت: اصلی‌ترین پارکینگ‌های در اختیار شهرداری پارکینگ پشت مسجد جامع، جلو خان میدان امام علی (ع) پارکینگ حمام شاه علی، حکیم، کرمانی، سرای مخلص، عالی قاپو، استانداری، پشت مطبخ، زیر گذر امام علی (ع)، حافظ و جارچی‌باشی است.

دیگر خبرها

  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان