Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در صورتی که شاگردان هانسی فلیک به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسند، لیورپول هم از این موضوع سود خواهد برد. تاریخ انتشار: 16:29 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۹۶۳

خبرگزاری میزان - نشریه «میرر» انگلیس خبر داد در صورتی که فیلیپه کوتینیو با بایرن مونیخ فاتح رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا شود، بارسلونا باید رقم ۵ میلیون یورو را به حساب لیورپول واریز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، زمانی که لیورپول در ماه ژانویه ۲۰۱۸ فیلیپه کوتینیو را در ازای ۱۰۵ میلیون پوند به بارسلونا فروخت، در قراردادش بند پاداشی گذاشت که در صورتی که این هافبک برزیلی در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد، باشگاه بارسلونا باید رقم ۵ میلیون یورو به لیورپول بدهد.

فیلیپه کوتینیو که تابستان گذشته با قرارداد قرضی یکساله به سرخپوشان مونیخی پیوست، در برتری ۸ بر ۲ شب گذشته بایرن مقابل بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو گل باوارایی‌ها را به ثمر رساند.

بایرن در مرحله نیمه‌نهایی باید با برنده دیدار منچسترسیتی- لیون تقابل کند.

بیشتر بخوانید: مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا - دیدار تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ فیلیپه کوتینیو بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد

ستاره برزیلی مصمم است بار دیگر فینال لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید تجربه کند.

طرفداری | وینیسیوس جونیور یک شب خاطره‌انگیز را در آلیانتس آرنا پشت سر گذاشت.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید در مسابقه امشب که با ثبت دو گل اندوخته‌ای بسیار مناسب برای تیم کارلو آنچلوتی فراهم کرد، مصمم است بار دیگر حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. ستاره برزیلی کهکشانی‌ها در مصاحبه بعد از جدال با بایرن مونیخ گفت:

رئال به فینال لیگ قهرمانان تعلق دارد

هدف ما پیروزی بود، اما ماهیت این بازی‌ها همین است. هیچ تیمی نباید توپ را از دست بدهد، زیرا هر دو تیم از کیفیت بالایی برخوردارند و می‌تونانند از فرصت‌هایشان نهایت بهره را ببرند. ما باید برای بازی برگشت استراحت کنیم تا با تمام قوا در سانتیاگو برنابئو حاضر شویم. وقت آن است رئال مدرید را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و آن جایگاه چیزی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا نیست.

کروس کار را آسان می‌کند 

کروس کار را همیشه برای هم‌تیمی‌هایش آسان می‌کند. او به من پاس گل داد، اما در کل بابت عملکرد کلی تیم خوشحالم. ما باید در برخی از زمینه‌ها پیشرفت کنیم، اما اگر به این روند ادامه دهیم می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم.

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال