Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری القدس العربی، در پی عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی، امروز شنبه برای نخستین بار دو خبرنگار اسرائیلی گزارش‌های رسانه‌ای خود را از مقابل برج خلیفه دبی مخابره کردند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی بخشی از این گزارش را منتشر و اعلام کرد بخش کامل این گزارش امشب و با حضور «روعی کایس» گزارشگر این برنامه پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روعی کایس در بخش منتشر شده از این گزارش گفته است: برج خلیفه، بزرگترین سازه در جهان است؛ چرا که ارتفاع آن به ۸۰۰ متر می‌رسد و نمادی از قدرت دبی به شمار می‌رود.

همچنین در این گزارش «درون هرمن» (Doron Herman) خبرنگار کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی از دستاورد خود در خصوص اینکه نخستین خبرنگار اسرائیلی است که پس از توافق عادی سازی روابط میان تل آویو و ابوظبی گزارش می‌دهد، سخن گفت.
او در این گزارش که قرار است امشب پخش شود، اعلام کرد نظر مردم امارات را در خصوص عادی سازی روابط با اسرائیل جویا خواهد شد.

در همین ارتباط، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت شرکت‌های گردشگری اسرائیلی تماس‌هایی را از سوی همتایان اماراتی خود دریافت کرده اند که در آن این مقامات اماراتی از آمادگی برای میزبانی گردشگران اسرائیلی در ابوظبی و دبی سخن گفته اند.
این روزنامه همچنین در ادامه می‌افزاید: گردشگران اسرائیلی پیشتر و به دلیل نبود روابط رسمی میان دو طرف، از طریق بکارگیری گذرنامه‌های خارجی به امارات سفر می‌کردند.

در ادامه گزارش یدیعوت آحارونوت آمده است: اکنون و با اعلام برپایی روابط دیپلماتیک میان دو طرف و پس از اعلام برقراری پرواز مستقیم میان تل آویو و ابوظبی، افراد می‌توانند تعطیلات خود را در امارات بگذرانند.

گفتنی است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه از دستیابی امارات و رژیم صهیونیستی به توافقی برای عادی سازی روابط خبر داد و مدعی شد این توافقی تاریخی به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی برج خلیفه عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود

تارنمای آکسیوس گزارش داد که بلینکن به نتانیاهو اطلاع داده است که عملیات نظامی احتمالی در رفح در جنوب نوار غزه با مخالفت واشنگتن مواجه خواهد شد و بر روابط ایالات متحده و رژیم صهیونیستی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

در همین رابطه آکسیوس پیش‌تر به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی خبر داده است که دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا، هفته گذشته ارسال یک محموله مهمات ساخت ایالات متحده به این رژیم را به تعویق انداخته است.

مقامات رژیم صهیونیستی به آکسیوس گفته‌اند که این موضوع نگرانی‌های جدی در میان مقامات اسرائیل به وجود آورده و آنها را به تکاپو انداخته است تا از دلیل جلوگیری از ارسال این محموله مطلع شوند.

طبق این گزارش، کاخ سفید از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است و وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، وزارت خارجه آمریکا و دفتر نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز به پرسش‌ها در این باره پاسخ نداده‌اند.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که بایدن با انتقاد شدیدی در میان آمریکایی‌هایی که مخالف حمایت وی از رژیم اسرائیل هستند، روبه‌رو است. در همین حال دولت بایدن در ماه فوریه (بهمن/اسفند) از اسرائیل خواست تا تضمین دهد که نیروهایش در غزه از تسلیحات ساخت ایالات متحده مطابق با قوانین بین‌المللی استفاده کنند. اسرائیل در ماه مارس (اسفند/فروردین) یک تضمین‌نامه را امضا و ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • آخرین وضعیت مذاکرات آتش‌بس میان حماس و اسرائیل در قاهره
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان