Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@21:23:48 GMT

توزیع ۴۰۰ بسته کمک معیشتی در رستاق

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۴۵۶

توزیع ۴۰۰ بسته کمک معیشتی در رستاق

علی محمد عطا بخش، مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب پذیری جمعیت هدف بهزیستی، به همت سازمان بهزیستی پویشی به نام ایران همدل تشکیل شد.

او با بیان اینکه این پویش از عید غدیر خم آغاز و تا پایان ماه محرم وصفر ادامه دارد، افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری سازمان بهزیستی این پویش را تشکیل داده و انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها و مردم در این پویش شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اظهار داشت: پویش ایران همدل قسمتی از نیاز‌های معلولین و مدد جویان از جمله نوشت افزار برای دانش آموزان و دانشجویان را تامین می‌کند.

عطا بخش ادامه داد: موسسه خیریه حضرت زهرا (س) ۴۰۰ بسته سیصد هزار تومانی بین معلولین ومدد جویان رستاق توزیع می‌کند.

او با بیان اینکه خیران می‌توانند مواد غذایی خشک را به ادارات بهزیستی و موسسات همسو با بهزیستی ببخشند، ادامه داد: همشهریانی که تمایل شرکت در پویش ایران همدل را دارند می‌توانند وجوهات خود را به شماره حساب ۷۷۷۷، ۷۷۷۷، ۶۰۷۷، ۶۲۷۷ واریز کنند.

در دوره قبل هزار بسته چهار صد هزار تومانی در سه مرحله بین نیازمندان و مدد جویان رستاق توزیع شد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پویش همدلی سازمان بهزیستی کرونا ویروس سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد

به گزارش خبرآنلاین ،روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابراین گزارش،در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902747

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود