Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام جنتی محب معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این سازمان هر ساله در آستانه فرا رسیدن محرم همایشی ویژه مبلغان و مبلغات، تحت عنوان «طلایه‌داران تبلیغ» برگزار می‌کند اظهار کرد: امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی این همایش آموزشی به‌صورت مجازی «آنلاین»، با حضور اساتید تبلیغی، از جمله حجج‌اسلام میرباقری، پناهیان، عالی، طائب و قمی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم حضور مبلغین جهادی را در موج اول کرونا فراموش نخواهند کرد اذعان کرد: مبلغان در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، نقش بسزایی در مواسات و کمک‌های مؤمنانه، کمک به کادر درمانی بیمارستان‌ها و تدفین جان باختگان داشتند؛ محرم امسال نیز مبلغان به صورت جهادی در کنار عزاداران حسینی حضور خواهند داشت تا مراسم عزاداری در سراسر کشور بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شده و زمینه‌ای ایجاد شود تا کمک‌های مؤمنانه و مواسات حسینی گسترش یابد و مشکلات مردم سریع‌تر برطرف شود.

حجت‌الاسلام جنتی محب تصریح کرد: امسال ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور زمینه اعزام و اسکان مبلغ را در تمام نقاط کشور فراهم خواهند کرد.

معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: موضوعات این دوره همایش طلایه‌داران تبلیغ عبارتند از: «هم‌بستگی و مسئولیت اجتماعی»؛ «امتحان عظیم مواسات در آستانه ظهور»، «تحول خواهی و عبور از دوران غرب گرایی»، «گسست اجتماعی دنیای مدرن» و «تحکیم پیوندهای مقدس».

گفتنی است، زمان این همایش مجازی از شنبه ۲۵ مرداد تا ۲۸ مرداد در دو نوبت صبح و عصر برپا می‌شود. حائز اهمیت است که مبلغان و مبلغات می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی برگزاری این همایش مجازی، به آدرس http://mobasheran.org/#mobalegh یا http://shabaketabligh.ir/ مراجعه کنند.

برچسب‌ها محرم ۹۸ سازمان تبلیغات اسلامی خبرآنلاین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محرم ۹۸ سازمان تبلیغات اسلامی خبرآنلاین محرم ۹۸ سازمان تبلیغات اسلامی خبرآنلاین تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این همایش سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران، از تشرف حدود ۱۵ هزار زائر از این استان به سرزمین وحی خبر داد.

در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، زائران استان تهران که قصد تشرف به سرزمین وحی در حج پیش رو را دارند با اعمال و مناسک این سفر معنوی آشنا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و چند تن از دست اندرکاران عملیات حج پیش رو در این همایش سخنرانی و توصیه‌هایی به زائران بیان کردند.

محمدرضا حاجی علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در این همایش ضمن خیر مقدم به مهمانان و زائران گفت: در موسم حج تمتع پیش رو بیش از ۱۵ هزار نفر در قالب ۶۲ کاروان مدینه قبل و ۴۴ کاروان مدینه بعد به سرزمین وحی عزیمت مشرف خواهند شد.

در این همایش عظیم که با حضور پرشمار زائران برگزار شد علاوه بر سخنرانی، توصیه‌های مرتبط با اعمال و مناسک حج و مرثیه سرایی به مناسبت شهادت صادق آل محمد (ص) صورت پذیرفت.

کد خبر 6096557

دیگر خبرها

  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی