Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:17:39 GMT

پیام های تبریک مسئولان استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۴۴۸

پیام های تبریک مسئولان استان کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، استاندار، فرمانده سپاه ثارالله و نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پیام‌های جداگانه‌ای ۲۶ مرداد، سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفتند، متن پیام ها به شرح زیر است: 

پیام تبریک استاندار کرمان 

بازگشت آزادگان به ایران، پیام‌آور گشایش الهی، از پس سال‌ها مجاهدت، صبر و مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمــدجواد فـــدائی، استاندار کرمان، ضمن بیان این مطلب، در پیامی ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان به وطن را گرامی‌داشت و با تبریک این روز، آزادگان را میراث‌دار منش و بینش شهدا دانست. متن پیام استاندار کرمان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یا ایّها الّذینَ آمنوُا اذا لَقیتُم فِئه، فأثبُتُو و أذکُروُلله کَثیراً لعلّکم تُفلحونَ»

آزادگان، به واقع «مردان قبیله غیرت» و اساطیرِ زنده، پایدار و بی‌زوالِ استقامتند. انقلابِ اسلامی ایران، با دمیدنِ روح مجاهدت، شجاعت، صبر، مقاومت و شهادت در کالبد جامعه، زنده، پویا و تنومند است و آزادگان به فرموده رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) ثروت عظیمِ انسانی و اسوه‌هایِ جاودانِ شجاعت و مقاومتِ ملی هستند که میراث جاودانه منش و بینش شهدا را در سینه دارند. آنان یاسروار در شکنجه‌گاهِ غیرانسانی رژیم بعث، در برابر خواست تبلیغی و فریبکارانه دشمن، «بؤساً لَک و لاَلهتک» را به شجاعت فریاد زدند و پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و اثبات حقانیّت سیاسی ملت مظلوم ایران و تبیینِ افکار مزدورانه و مزورانه رژیم بعث عراق، افتخارآمیز و غرورانگیز به وطن بازگشتند و سمفونیِ ایثار و آزادگی را بر تمام پهنه وسیع ایران عزیز طنین افکندند.

اینجانب ضمن ادای احترام به ساحت همه آزادگان عزیز، بازگشت شادی‌آفرین و غرورانگیز این فرزندان امام (ره) و انقلاب را به دامان وطن، به همه مردم شریف ایران، خاصه مردم نجیب کرمان و به ویژه به خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های محترم آزادگان، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از بارگاه الهی برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم و از متولیان فرهنگی جامعه می‌خواهم با تکیه بر گنجینه گران‌قدرِ دفاع مقدس، بیش از همیشه در اشاعه تفکر ایثار، صبر، مقاومت و پیروزی در متن جامعه کوشا و پویا باشند. 

پیام فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در پیامی  به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور، این روز را تبریک گفت. متن پیام وی به شرح زیر است : 

« مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا» 

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضی سر پیمان خویش جان باختند، بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده‌اند. سوره احزاب آیه ۲۳

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یادآور عزیزانی است که با قامتی استوار، عزمی راسخ و ایمانی برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی در برابر همه فشار‌های جسمی و روحی دشمن ایستادگی نمودند و لحظه‌ای دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنداشتند و امروز با حمایت از ولایت و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

اینجانب فرارسیدن این روز را به همه ملت ایران و بالاخص شما آزادگان عزیز سرافراز و خانواده صبور و محترمتان که از ذخیره‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستید، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزونتان را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسالت می‌نمایم.

پیام نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری

امان الله علیمرادی، نماینده مردم  استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری نیز در پیامی سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: 

آزادگان در زمره‌  بهترین سربازان انقلاب، آزموده‌ترین فرزندان این ملت و شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و مورد امید و اعتماد نظام محسوب می‌شوند. مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

اینجانب، مناسبت عزیز و ارزشمند ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهن اسلامی را بـه محضر مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران، رزمندگان و آزادگان سرافراز بـه ویژه قهرمانان صبر و پایداری دیار کریمان تبریک و تهنیت می‌گویم و برای آن‌ها از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و سعادت می‌نمایم.

انتهای پیام/ م 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمان سپاه پاسداران مجلس خبرگان رهبری بازگشت آزادگان میهن اسلامی مدظله العالی استان کرمان متن پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با یادآوری این نکته که انقلاب اسلامی انقلاب، معنویت و انسانیت بود، خواستار اختصاص سرفصل انقلاب اسلامی به این دو مقوله شد.

آیت‌الله لطف الله دژکام امروز، ۵ اردیبهشت در آئین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری، با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب معنویت و انسانیت بود و سرفصل خدمات انقلاب اسلامی را ما باید به این بخش اختصاص دهیم، گفت: انقلاب اسلامی یک حرکت معنوی بود که در روزگار خالی شدن جهان از معنویت، مردم را به پیروی از تعالیم قرآن کریم و فریاد پر تاثیر امام راحل دعوت کرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه این معنویت، تنها به بحث عواطف انسانی محدود نمی‌شود، گفت: چیزی که پیشنهاد انقلاب اسلامی برای همه جهان بشریت است، حاصل دعوت ۱۲۴ هزار پیامبر است و از این موضوع نباید غافل باشیم و باید این پیام انقلاب اسلامی با یک طنین خیلی قوی‌تر به جامعه ما و جهان پیرامون ما مخابره شود.

آیت‌الله دژکام افزود: متاسفانه در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، چون یک گفتمان عدالت خواهی در دنیا وجود نداشت و خود ما هم رسانه قدرتمندی نداشتیم، بحث عدالت‌خواهی، احسان و نیکوکاری نتوانست در جنبه اصلی خود که پیام انقلاب باشد نقش‌آفرینی کند و گاهی به نظر می‌آید که فقط چند موسسه در کار خِیر سهیم هستند، در حالیکه این تنها یک گوشه کار است.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم یک نفر از جامعه بشری را به سمت کارهای نیک هدایت کنیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم، گفت: ما با این حرکت می‌خواهیم پیام کمیته امداد و پیام عدالت‌خواهی امام راحل را به همه جهان، ولو با یک کار کوچک، گوشزد کنیم.

به گزارش ایسنا، در مراسم تجلیل از خیرین استان فارس، از خانواده شهید محسن صداقت که در حمله رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه به شهادت رسید نیز تجلیل شد.

شهید صداقت تا آخرین روزهای عمر خود، سرپرستی ۱۵ کودک یتیم را برعهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"