Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:25:35 GMT

نامجومطلق: به دشواری کارمان مقابل پیکان واقف بودیم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۶۱۹۰

نامجومطلق: به دشواری کارمان مقابل پیکان واقف بودیم

‍‍‍‍‍‍

مجید نامجومطلق، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به دشواری این بازی واقف بودیم، چون می‌دانستیم پیکان شرایطش در جدول طوری است که نیاز به امتیاز دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید نامجومطلق پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ما به دشواری این بازی واقف بودیم، چون می‌دانستیم پیکان شرایطش در جدول طوری است که نیاز به امتیاز دارد و با بازی دفاعی وارد زمین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ریزی ما براساس این نوع بازی پیش‌بینی شده بود. در 20 دقیقه اول شرایط خوبی نداشتیم و در بد شرایطی گل خوردیم و شیرازه ما را به‌هم ریخت. پس از آن استقلال به بازی برگشت و توانستیم در نیمه اول بازی را به تساوی بکشانیم.

ادامه دارد ...

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مجید نامجومطلق استقلال بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| کامبک پرسپولیس کامل نشد/ تراکتور به بیخ گوش استقلال رسید/ کوچ غم‌انگیز شاهین از لیگ برتر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| کامبک پرسپولیس کامل نشد/ تراکتور به بیخ گوش استقلال رسید/ کوچ غم‌انگیز شاهین از لیگ برتر واژه های کاربردی مرتبط مجید نامجومطلق استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بازیکنان بارسلونا خواهان سرمربیگری ژاوی هستند/ شرط مسی برای تمدید قرارداد ۲ توافق ریوآوه و پورتو برای انتقال مهدی طارمی ۳ اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا ۴ اعلام ترکیب اصلی استقلال برای دیدار برابر پیکان ۵ فدراسیون فوتبال شایعات مربوط به فرزند تاج را تکذیب کرد ۶ بارسلونا ۲ - بایرن مونیخ ۸ ؛ بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید ۷ ملاقات بارتومئو با پوچتینو برای جانشینی ستین در بارسلونا ۸ ترکیب پرسپولیس برای دیدار با گل‌گهر مشخص شد مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| کامبک پرسپولیس کامل نشد/ تراکتور به بیخ گوش استقلال رسید/ کوچ غم‌انگیز شاهین از لیگ برتر علی‌نژاد: برای دوپینگ ووشوکاران پروپاگاندا صورت گرفت/ ورود ورزشکاران به حاشیه با اتمام دوران قهرمانی آنها همراه خواهد بود آناستازی: اگر پیشنهاد سرمربیگری ایران به من شود به آن فکر می‌کنم فرصتی که فیفا و AFC به فوتبال ایران دادند/ تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سود لیگ مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ ظریف: شکست فلاکت‌بار آمریکا در شورای امنیت با فضاسازی جبران نمی‌شود گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تار و مار شدیم جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌ونهم؛ استقلال و تراکتور به آسیا نزدیک شدند، شاگردان فعلی و سابق افاضلی به سقوط درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجید نامجومطلق استقلال مجید نامجومطلق استقلال لیگ برتر فوتبال مجید نامجومطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، محمد ناصری دروازه‌بان اول پیکان در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان ۸ سیو موفق را برابر مس به ثبت رساند که موجب شد تیمش نتیجه را واگذار نکند.این بهترین عملکرد ناصری در فصل جاری بود که رکورد هشت نجات دروازه را در یک بازی به ثبت رساند.

۱۲ روز بعد دیناروند دروازه‌بان تیم کاملا جوان شده پیکان هم رکورد مشابه ۸ سیو را در جام حذفی مقابل مس ثبت کرد تا باز هم تیم رضا عنایتی در جریان بازی مقابل مس مغلوب نشود. این دروازه‌بان جوان که یکی از کم سن و سالترین چهره‌های تیمش در این بازی بود، نمایشی درخشان و امیدوارکننده داشت. 

مهاجمان مس البته دو بار از دروازه‌بان پیکان هم عبور کردند اما مدافعان  تیم عنایتی دروازه تیمشان را نجات دادند.

دو سنگربان پیکان مجموعا با ثبت شانزده سیو موفق بزرگ‌ترین سد دفاعی پیکان در برابر موقعیت‌های متعدد مس در این دو بازی بودند و بهترین عملکرد خودشان را مقابل تیم نویدکیا به ثبت رساندند. چیزی که از مهمترین ویژگی‌های تیم پیکان است، تیمی که به‌سادگی نمی‌بازد.

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان