Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی منچسترسیتی طی سال های اخیر در لیگ قهرمانان اروپا یک ناکام مطلق بوده است.
به گزارش آریا، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی همچون سال های گذشته نتوانست تیمش را از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بالاتر ببرد. پپ گواردیولا در چهار فصل اخیر که هدایت منچسترسیتی را برعهده داشته، تاکنون نتوانسته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچسترسیتی تحت هدایت گواردیولا در فصل 17-2016 توسط موناکو، در فصل 18-2017 توسط لیورپول، در فصل 19-2018 توسط تاتنهام و در فصل 20-2019 توسط لیون در مرحله یک چهارم نهایی از گردونه مسابقات حذف شد.
علاوه بر این ناکامی، پپ گواردیولا از سال 2011 که همراه با بارسلونا برای آخرین بار توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، دیگر نتوانسته به فینال این مسابقات راه یابد و عملکرد او در بایرن مونیخ طی سال های 2013 تا 2016، سه حذف از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط تیم های اسپانیایی بود.
پپ گواردیولا دوباره نتوانست منچسترسیتی را به جامی که مالکان باشگاه سال هاست به دنبالش هستند برساند زیرا این تیم در دیداری سخت، 3-1 مقابل لیون شکست خورد. پپ گواردیولا که با واکنش هایش در کنار زمین همواره توجهات را به خود جلب می کند، پس از اینکه رحیم استرلینگ موقعیت طلایی را مقابل دروازه از دست داد، به شدت هیجان زده و عصبانی شد و صحنه هایی را خلق کرد که بی شباهت به آه و حسرت هایش در فصول گذشته نبود.
بنابراین پپ گواردیولا در چهارمین فصل هدایت منچسترسیتی نیز از رسیدن به مرحله نیمه نهایی ناکام ماند. پپ گواردیولا پس از بازی در مصاحبه با BT Sport گفت: وقتی بازیکنان به باشگاه برگردند، از آنها حمایت خواهیم کرد. گاهی اوقات باید برخی از طلسم ها را شکست. تیم طی سالیان اخیر شایسته [رسیدن به نیمه نهایی] بود. شاید یک روز سرانجام این شکاف را پر کنیم. موقعیت هدر رفته از سوی رحیم استرلینگ؟ این موقعیت ها را باید گل کنید تا به بازی برگردید و کار به وقت اضافه بکشد. گل نشد و در عوض گل سوم را خوردیم و کار یکسره شد. موقعیت های بیشتری نسبت به حریف داشتیم و شوت های بیشتری زدیم.
کارهای خوب زیادی انجام دادیم اما کافی نبود. اشتباهات زیادی در محوطه جریمه حریف مرتکب شدیم و در زمان حمله فاقد سرعت کافی بودیم. در 20-25 دقیقه ابتدایی نیمه اول در حملات، سرعت کافی نداشتیم و در یافتن فضاهای خالی به مشکل خوردیم. نیمه دوم خوب بود و واقعا حس کردم که از حریف بهتر بودیم. برای موفقیت در این رقابت ها باید کاملا بی نقص و عالی باشید. امشب اینطور نبودیم. سرانجام یک روز طلسم یک چهارم نهایی را می شکنیم و به نیمه نهایی می رویم. نمی خواهم در مورد کمک داور ویدیویی صحبت کنم چون اینطور به نظر می رسد که به دنبال بهانه هستم. علت باخت ما این بود که در لحظات کلیدی، انتخاب های اشتباهی انجام دادیم و به اندازه کافی خوب نبودیم.
پپ گواردیولا از زمان ترک بارسلونا موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا نشده است. دلیل این موضوع از او در کنفرانس خبری پرسیده شد و سرمربی سیتیزن ها گفت: فقط می توانم بگویم همینطور است که می گویید! وضعیت بد بارسلونا پس از شکست مقابل بایرن مونیخ؟ بارسلونا باشگاه بزرگی است. مثل همیشه راه حلی پیدا می کنند و برمی گردند. آنها شرایط را تحلیل می کنند و حتما به راه حلی می رسند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گواردیولا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک چهارم نهایی پپ گواردیولا نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت
چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه شهید نصیری یزد
تراکتور تبریز- مس رفسنجان – ساعت ۱۹- ورزشگاه یادگار امام تبریز
گل گهرسیرجان – هوادار تهران – ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
فولادمبارکه سپاهان اصفهان – ملوان انزلی – ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

انتهای پیام/

کد خبر: 1229040 برچسب‌ها جام حذفی

دیگر خبرها

  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی