Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@01:08:19 GMT

واگذاری املاک مازاد بانک ملی ایران جریان دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۹۹۵۴

واگذاری املاک مازاد بانک ملی ایران جریان دارد

امتداد - بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال از حوزه سهام و اموال مازاد شرکت های تابعه خود را واگذار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، این بانک با توجه به سیاست های کلی دولت و تاکیدات رییس جمهوری در تسریع روند واگذاری اموال و املاک مازاد بانک ها، واگذاری املاک ملکی و تملیکی و سهام شرکت های تابعه خود را در دستور کار دارد و بر همین اساس در چهار ماه نخست امسال بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال از سهام و اموال مازاد شرکت های تابعه خود را تعیین تکلیف کرده که معادل ۱۵۲ درصد کل فروش سال گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش اهم عملکرد و دستاوردهای وزارت امور اقتصادی و دارایی میبن کارنامه مثبت و عملکرد قابل قبول این بانک در حوزه واگذاری هاست چرا که بر اساس این گزارش بانک ملی ایران پیشتاز فروش اموال مازاد در سال ۹۸ بوده و این بانک در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال از اموال مازاد خود را واگذار کرده است. 

لازم به ذکر است، تعیین تکلیف اموال مازاد بانک ها در راستای عمل به مفاد ماده ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اموال مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن صداقت کیش ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هشت مرکز پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: این مراکز از هم اکنون به صورت شبانه روزی تا پایان کار برداشت آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فهرست خرید گندم روزانه از سوی مراکز خرید به بانک برای پرداخت مطالبات کشاورزان ارائه شود.

صداقت کیش افزود: کلزا نیز توسط کارخانه روغن گچساران از کشاورزان خریداری می‌شود.

کد خبر 6092193

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان