Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از کشف برنج احتکار شده در کرمانشاه خبر داد و گفت: درعملیات بازرسی و کنترل بازار، مقادیر قابل ملاحظه ای برنج احتکار کشف و  متخلف  پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیگلری میزان این تخلف ۴۱۲ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال  عنوان کرد.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن نیروی انتظامی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی انصاری، با بیان اینکه روغن‌های زیروترانس مورد تأیید سازمان غذا و دارو هستند، گفت: برای هر شاخص روش اندازه گیری وجود دارد که از دقیق‌ترین و حساس‌ترین روش‌ها استفاده می‌شود.

وی افزود: عبارت زیرو معنی عام داشته در حالی که به صورت فنی عبارت غیر قابل ردیابی(not detectable) اعلام می‌شود. باید اذعان نمود نمی‌توانیم و نباید علایق و سلایق شخصی خودمان را در رسانه‌ها عمومیت دهیم.

انصاری در خصوص کیفیت برنج‌های غیر ایرانی موجود در بازار، گفت: تمامی برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و حتی در مبدا تولید نمونه برداری شده و آنالیزهای لازم بر روی آنها انجام می‌شود و تنها محصولاتی قابلیت عرضه به بازار مصرف را دارند که با ضوابط و مقررات ملی کشور مطابقت داشته باشند.

کد خبر 6097542 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کشف تخلف میلیاردی در بازرسی از یک طلا فروشی
  • جریمه۱۵ میلیارد ریالی فروشنده تجهیزات تقلبی آسانسور در کرمانشاه
  • شناسایی ۳۰۰ میلیارد فرار مالیاتی حوزه ساخت‌وساز در خوزستان
  • شناسایی ۳ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی حوزه ساخت و ساز در خوزستان
  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی چیست؟
  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • (تصاویر) فصل نشا برنج
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه