Web Analytics Made Easy - Statcounter

گالری مجازی رسانگار فرهنگ ‌سرای رسانه به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و صفر فراخوان نمایشگاه عکس «روایت محرم» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی نگارخانه‌های کشور، برگزاری نمایشگاه‌های مجازی می‌تواند جایگزین خوبی برای ادامه روند برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری در میان هنرمندان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین فرهنگ‌سرای رسانه نمایشگاه عکس "روایت محرم" را برگزار می‌کند.

متن فراخوان این نمایشگاه بدین شرح است:

اهداف:

تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر دینی با استفاده از زبان هنر، شناسایی و پرورش هنرمندان جوان و حمایت از آنان.

موضوع:

روایتی از عزاداری محرم

از تمامی هنرمندان دعوت می‌شود برای ثبت‌نام و ارسال تصویر با کیفیت از طریق ایمیل فرهنگ‌سرای رسانه resanegarartgallery@gmail.com اقدام کنند. همچنین شماره تلفن 09223676801 برای اطلاعات بیشتر و ارسال آثار از طریق نرم‌افزارهای شبکه اجتماعی اعلام شده است.

مقررات شرکت در نمایشگاه:

نمایشگاه به صورت مجازی و در سایت resaneh.farhangsara.ir برگزار خواهد شد.

حجم تصویر ارسالی کمتر از 2 مگابایت باشد.

دبیرخانه نمایشگاه مجاز است از آثار ارسالی برای امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی خود استفاده کند.

در صورت ارسال بیش‌ازحد ظرفیت نمایشگاه، آثار به صورت گزینشی انتخاب می‌شود.

آثاری که با موضوع نمایشگاه مطابقت نداشته باشند حذف خواهند شد. آثاری که به لحاظ کیفیت فنی مورد تأیید نباشند نیز حذف خواهند شد.

دبیرخانه از دریافت آثار ارسالی بعد از موعد مقرر معذور و ارسال آثار توسط شرکت‌کننده، برای حضور در نمایشگاه به منزله رضایت از مالکیت معنوی اثر است.

در صورت اثبات هرگونه تخلف در هر مرحله‌ای، عواقب حقوقی و جزایی آن به عهده شرکت‌کننده است.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 5 اثر را برای شرکت در نمایشگاه ارائه کند.

به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در نمایشگاه از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعطا می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی فرهنگ‌سرای رسانه، ارسال اثر و شرکت در نمایشگاه به‌منزله‌ پذیرش مقررات نمایشگاه است.

هرگونه تصمیم درباره مسائل پیش‌بینی‌نشده بر عهده شورای برگزاری است و متعاقباً به اطلاع هنرمندان خواهد رسید.

مهلت ارسال آثار:

۲۵ شهریور ۹۹

زمان نمایشگاه:

۱۲ تا ۲۶ مهر ۹۹

فرهنگ‌سرای رسانه در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتشار فراخوان شرکت در نمایشگاه فرهنگ سرای رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است

فریبا ولیپور بیان کرد: دومین رویداد ملی و استانی جایزه جوانی جمعیت همزمان با روز ملی جوانی جمعیت (۳۰ اردیبهشت ماه) برگزار و با توجه به اینکه این رویداد در ۲ سطح ملی و استانی برگزار می‌شودُ تمام افرادیکه در مرحله استانی شرکت می‌کنندُ همزمان می‌توانند در سامانه ملی ورود و اسناد و مدارک مربوطه را بارگذاری کنند.

وی اظهار داشت: سطح ملی و استانی این رویداد به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند و برگزیدگان هرکدام از این سطوح در روز ملی جمعیت در مراسمی تجلیل خواهند شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان ادامه داد: آئین تجلیل استانی این رویداد ملی در شهرستان خرم آباد و برگزیدگان سطح ملی نیز در ستاد ملی جمعیت در استان تهران تجلیل خواهند شد.

ولیپور با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند مجموعه آثار شرکت کنندگان در بخش‌های هفتگانه خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد و شرکت‌های خصوصی در حوزه جوانی جمعیت و فرزند آوری را در سایت بارگذاری کنند عنوان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و پس از آن مراحل داوری و تعیین نفرات برتر مشخص می‌شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند به آدرس اینترنتی https://jameyat.ir مراجعه و آثار و مستندات خود را ارسال کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با تاکید بر اینکه همزمان امکان ثبت نام در هر ۲ سطح این رویداد امکان پذیر است ادامه داد: افرادی که علاقمند به شرکت در سطح استانی هستند می‌توانند به ایمیل دفتر امور بانوان banovanlr@gmail.com و شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ و ۰۶۶۳۳۱۹۱۱۵۲ جهت ارسال مستندات خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: همچنین افرادی که در ارسال اثار مشکل دارند و نمی‌توانند در فضای مجازی آثار خود را ارسال و می‌توانند آثار خود را به مراجعه حضوری مجموعه مستندات خود را به دفتر امور بانوان تحویل دهد.

ولیپور گفت: هیات داوران هفت نفر از گروه‌های مختلف هستند و در نشست‌های مختلف مجموعه مستندات را بررسی و از هرکدام از بخش‌های هفت گانه سه عضو را انتخاب می‌کنند و ۲۱ برتر در حوزه جوانی جمعیت در روز ۳۰ اردیبهشت طی مراسمی رسمی با میزبانی دفتر امور بانوان استانداری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»