Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوی فر با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات نیازمند همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی است، گفت: طرح بنای نور با هدف تسهیل مشارکت اقشار مختلف مردم در بازسازی عتبات عالیات در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نشست هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام با مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان به منظور شناسایی منابع و جذب مشارکت های مردمی به منظور بازسازی عتبات عالیات، صبح امروز(۲۶ مرداد) در محل این ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام در این نشست با تسلیت پیشاپیش ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  و ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد، ابراز کرد: خوشبختانه دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان همکاری و تعامل بسیار خوبی با این ستاد در راستای جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی دارند که قابل تقدیر است.

 

«سید محمد علوی فر» با بیان اینکه  در راستای جمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات نیازمند همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی و فرهنگی هستیم، یادآور شد: با توجه به اعلام آمادگی دستگاه های اجرایی استان در این زمینه، تلاش می شود که با حضور در تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط، تفاهم نامه های همکاری بین این ستاد و دستگاه های اجرایی استان منعقد شود.

 

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین اقدامات این ستاد، جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی برای ساخت درب های متبرک حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع) توسط مردم ولایتمدار ایلام است، گفت: مردم ولایتمدار استان ایلام در طول سال گذشته چه در بحث اربعین حسینی و چه در بحث بازسازی عتبات عالیات  همواره پیش قدم بوده اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام با اشاره به فعالیت و تعامل دستگاه های فرهنگی با این ستاد، ابراز کرد: ساخت تیزر و کلیپ کوتاه توسط صدا و سیمای مرکز استان، هماهنگی با هیئت های مذهبی استان و کانون های فرهنگی و هنری مساجد و  همکاری تمامی خبرگزاری ها، سایت ها و رسانه های مجازی استان با همکاری  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  از جمله فعالیت هایی است که در دستور کار دستگاه های فرهنگی استان در زمینه جذب مشارکت های مردمی قرار دارد.

 

علوی فر با اشاره به اجرای طرح بنای نور در سطح این استان، تصریح کرد:  این طرح  با هدف تسهیل مشارکت اقشار مختلف مردم در توسعه حرم‌های مطهر  و بازسازی عتبات عالیات از طریق اعطای وام کم بهره به فرد و پرداخت نذر تعهد شده به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات  اجرا می شود و افرادی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند از طریق این ستاد به بانک رسالت معرفی می شوند.

 

وی در پایان گفت: یکی دیگر از طرح های در دست اجرای این ستاد، خرید خشت طلا گنبد امام حسین (ع) با کد و نام مخصوص افراد اهداء کننده  است که اجرای این طرح برکات معنوی زیادی را برای استان در پی خواهد داشت.

 

معاون سازمان صمت استان ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: سازمان صمت استان این آمادگی را برای تعامل و همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام در راستای جمع اور کمک ها و نذورات مردمی دارد و در این راستا از ظرفیت صنوف مختلف، اصناف و بازاریان  استفاده خواهد شد.

 

«مهدی شریفی» با بیان اینکه مردم اعتماد ویژه ای به ستاد بازسازی عتبات عالیات دارند، تصریح کرد: مردم ولایی استان ایلام همواره در صحنه های مختلف و به ویژه در امر بازسازی عتبات عالیات مشارکت گسترده ای داشته اند.

 

گفتنی است، در پایان اعضای حاضر در این نشست  در خصوص شناسایی منابع و جذب مشارکت های مردمی  با هم بحث و تبادل نظر کردند.

 

 تعامل لازم  با واحد های خصوصی تولیدی و سرمایه داران  استان با همکاری سازمان صمت برای جمع آوری کمک های مردمی، دیدار با نجفی سمنانی مدیر عامل پتروشیمی ایلام و جذب  نذورات کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام، هماهنگی و تعامل با ریاست اتاق بازرگانی و استفاده از ظرفیت اعضای حقیقی و حقوقی سازمان صمت، تجار، بارزگانان و کارخان های استان و اجرای طرح بنای نور در سطح کارکنان شرکت گاز و شرکت نفت استان از جمله مصوبات این نشست بود.

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازسازی طرح عتبات ایلام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام دستگاه های اجرایی استان دستگاه های اجرایی جمع آوری کمک ها نذورات مردمی سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد