Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سی امین سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی مسئول امورخادمیاری کانون های خدمت رضوی استان مازندران امروز(۲۶مرداد) با حضور در گلزار شهدای آزاده امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان بابلسر با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،به مناسبت سی امین سالگرد بازگشت غرور آفرین آزادگان سرو قامت به میهن اسلامی، امروز(26 مرداد) گلزار مطهر شهدای آزاده امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان بابلسر، باحضور«محمدرضا مسلمی» مسئول امورخادمیاری کانون های خدمت رضوی استان مازندران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابلسر و همراهی خادمیاران رضوی، با رعایت پروتکل های بهداشتی عطر افشانی و گلباران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین استانی و شهرستانی با حضور بر مزار مطهر شهدا با شستشوی قبور پاک شهدا و نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای آزاده را گرامی داشتند و با آرمان های بلند آنان تجدید پیمان کردند.


 

«محمدرضا مسلمی» در این مراسم معنوی ضمن تحسین رشادت ها و استقامت آزادگان سرافراز ایران اسلامی در دوران اسارت، گفت: تجدید میثاق با شهدا، عمل به سیره این مردان خدایی و ادامه اهداف آنان است .


 

مسئول امورخادمیاری کانون های خدمت رضوی استان مازندران افزود: امنیت و آسایش امروز را مدیون خون شهدا و ایثار گری های جانبازان و آزادگان هستیم.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «قاسم ابراهیمی» بیان کرد: این شهید والامقام 4 فروردین سال 36به دنیا آمد و با آغاز جنگ تحمیلی در جبهه های نبرد علیه باطل حاضر شد و 5اردیبهشت سال63به اسارت رژیم بعث درآمد و سپس در سومین روز از اسفند مال سال 1378به همرزمان شهیدش پیوست.

به گفته مسلمی شهید «حسین غلامزاده» نیز یکم بهمن ماه سال 1345 به دنیا آمد و بعد از روزهای متمادی در جبهه های جنگ سال 66 اسیر شد و سرانجام 24تیرماه سال 73به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: خادمیاران رضوی تجدید بیعت با شهدا سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تجدید بیعت با آرمان های امام شهدای آزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود

سرهنگ دوم مظلوم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: به تازگی هویت هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس مشخص شده که از این هشت شهید، هفت شهید گمنام در فارس به خاک سپرده شده بودند که نام این شهدا به سپاه استان‌های مربوطه اعلام شده است.

رییس امور ایثارگران سپاه فجر فارس با بیان اینکه هویت این شهدا از طریق تطبیق دی ان ای آنها با خانواده‌شان مشخص شده خاطرنشان کرد: دو شهید از این شهدا مربوط به استان کرمان است که یکی از آنها در گلزار شهدای مرودشت و دیگری در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شده بودند.

سرهنگ دوم مظلوم بیان کرد: پیکر دو شهید دیگری که در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شده‌اند نیز مربوط به خانواده‌هایی در استان‌های تهران و زنجان است.

وی افزود: پیکر شهید مدفون در سپیدان مربوط به خانواده‌ای از قم و پیکر شهید مدفون در جهرم نیز مربوط به خانواده‌ای در تهران است و یک شهید دیگر مربوط به استان گلستان بوده که در شیراز دفن شده است که پیکر این شهدا از سال ۱۳۸۴ در استان فارس خاکسپاری شده بودند.

سرهنگ دوم مظلوم رضایی در ادامه گفت: سال گذشته از ۱۱۳ شهید گمنام و مفقودالاثر مدفون در فارس نمونه دی ان ای گرفته شد و فرایند تشخیص هویت جهت تطبیق دی ان‌ای این شهدا با دی ان‌ای گرفته شده از خانواده‌های آنها همچنان ادامه دارد.

رئیس امور ایثارگران سپاه فجر فارس گفت: در جمع شهدای تازه تفحص شده، هویت شهید سید علاءالدین اسدپور اهل یکی از روستاهای شهرستان زرقان نیز که بیست و سوم خردادماه هزار و سیصد و شصت و هفت در تک شلمچه به شهادت رسیده از طریق پلاک وی مشخص شده و پیکر وی همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است.

وی افزود: پیکر این شهید گرانقدر ساعت هفت صبح فردا چهارشنبه وارد شیراز خواهد شد و روز شنبه ۱۵ اردیبهشت هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهیدپرور استان فارس تشییع خواهد شد.

کد خبر 6092917

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد