Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاپور محمدزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعیین تکلیف آموزشیارانی که در آزمون استخدامی چندی پیش شرکت کردند، اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج، پذیرفته شدگان باید در دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده و بعد از گذراندن این دوره تعیین وضعیت آن‌ها انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در نظر داریم بر اساس سیاست‌های جدید خود از پتانسیل این معلمان در نهضت سوادآموزی هم استفاده کنیم و آن‌ها علاوه بر آنکه در دوره ابتدایی به کار گرفته می‌شوند می‌توانند در نهضت سواد آموزی برای آموزش سواد آموزان هم با ما همکاری داشته باشند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه معوقه آموزشیاران سال‌های گذشته نهضت در چه وضعیتی قرار دارد، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا سال ۹۷ با آموزشیاران تسویه حساب کردیم و هیچ معوقه‌ای به آموزشیاران نداریم در مواردی هم که معوقات مانده باشد به صورت موردی آن را بررسی کرده و اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

سالانه ۴۰۰ هزار سوادآموز تحت پوشش داریم

محمدزاده درباره تعداد سوادآموزان بیان کرد: سالانه ۴۰۰ هزار سوادآموز تحت پوشش داریم که ۵۰ درصد آن‌ها بی‌سواد و ۵۰ درصد هم در دوره انتقال قرار دارند، در این دوره سوادآموزان به تحکیم، تثبیت و تعمیق آموزه‌های خود می‌پردازند.

او بیان کرد: مشکلی بابت آموزشیاران و کمبود آن نداریم چراکه به طور بالقوه ۵۰ هزار آموزش دهنده به طور شناور با ما همکاری می‌کنند و از نیرو‌های موجود بهره می‌گیریم که این تعداد دوره هلی حرفه‌ای را هم گذرانده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش نهضت سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش سواد مالی به کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نمایش شهر طلا به کارگردانی حامد زحمت کش با موضوع تعاون و همکاری تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراکز کم برخوردار استان تهران ویژه اعضا و دانش آموزان طرح کانون مدرسه اجرا می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آموزش سواد مالی به کودکان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش