Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:56:36 GMT

نمایندگان هنر ایران به خارج اعزام شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۳۸۸

نمایندگان هنر ایران به خارج اعزام شوند

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمجتبی حسینی در نشست مشترک معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به ظرفیت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای اعزام هنرمندان و ارائه آثار هنری در خارج از کشور اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد هنرمندان و آثار ارزشمند هنری که نماینده مناسبی برای هنر ایران هستند؛ انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رو بخش های تخصصی معاونت امور هنری می توانند نظرات خود را ارائه کنند و در تعامل با سازمان ارتباطات اسلامی، هنرمندان و گروه های هنری انتخاب شوند. همچنین در اعزام هنرمندان و گروه های هنری به دیگر کشورها، مخاطب شناسی اهمیت دارد و آثاری مناسب برای ارائه و اجرا در کشورهای مختلف انتخاب شود.

حجت الاسلام مهدی ایمانی پور، معاون همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این نشست گفت: تمایل داریم کارگروه بین الملی اعزام هنرمندان و گروه های هنری به خارج از کشور با حضور نمایندگان معاونت امور هنری تشکیل شود تا نظرات بخش های تخصصی در انتخاب و اعزام هنرمندان و گروه ها مورد توجه باشد و آثار هنری حرفه ای به عنوان هنر ایران در خارج از کشور ارائه شود.

برچسب‌ها رایزنی فرهنگی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل همکاری‌های فرهنگی، هنری و امور ایرانیان خارج از کشور ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رایزنی فرهنگی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رایزنی فرهنگی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی معاونت امور هنری اعزام هنرمندان هنرمندان و گروه خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عصر روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ ماه نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی، نگارگری، خوشنویسی گرافیک و هنر‌های ایرانی اسلامی به مناسبت بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی، شاعر نامدار ایرانی افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با حضور هنرمندان و هنردوستان افتتاح شد، بیش از ۱۸۰ اثر ارائه شده است.



محمدخراسانی‌زاده مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی مذهبی مدیر عامل سازمان زیباسازی، محمد زرویی نصرآباد سرپرست مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری و تنی چند از مدیران شهری و اساتید به نام هنری و خوشنویسی در افتتاحیه شرکت کرده و نظاره‌گر آثار بی‌بدیل هنری در ستایش استاد سخن سعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟