Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این روزها شرایط فروش اقساطی خودرو در بازار افسارگسیخته‌ خودرو بسیار سخت شده است و مشکلات متعددی پیش روی خریداران ماشین می‌باشد. در واقع از یک سو قیمت‌های عجیب و متفاوت موجود در بازار موجب شده است که افراد در خرید و فروش اقساطی خودرو دچار مشکل شوند و از سوی دیگر وجود افراد سودجویی که صرفاً در فکر فروش خودروهای بی‌کیفیت به مردم در بازار آزاد هستند، نوعی بی‌اعتمادی را در میان افراد متقاضی خودرو به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این میان مراکز معتبری نیز وجود دارند که با تضمین‌های مشخص و معتبر، امکان بهره‌مندی از فروش اقساطی سایپا و فروش اقساطی ایران خودرو را برای تمامی هم‌میهنان در سرتاسر ایران فراهم آورده‌اند تا با خیالی راحت به خرید و فروش اقساطی خودرو بپردازید.

اگر شما هم به فکر یک خرید و فروش بی‌دردسر و باکیفیت خودرو هستید، با ما همراه باشید.

فروش اقساطی ایران خودرو با سایا خودرو؛ یک فرصت مطمئن

هرگاه که صحبت از فروش اقساطی ایران خودرو می‌شود، ذهن هر کس با توجه به بودجه و علاقه‌ شخصی خود به سمت خودروهای مختلفی حرکت می‌کند. فروش اقساطی خودروی پژو پارس سال، اتومات و LX، انواع تیپ‌های پژو 206، رانا، هایما S7 و هایما S5، سمند سورن و سمند EF7 و LX، پژو 405، پژو 207 صندوقدار و اتومات و پژو 207 آی، پژو 208، سوزوکی گرند ویتارا، خودرو H30 کراس، ال 90 پلاس، فروش اقساطی خودروی دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو و ... همـه و همـه خدمات محصولات متنوع و پرطرفداری است که سهم عمده‌ای از جاده‌های ایران را به خود اختصاص داده است.

خبر خوب اینجاست که سایا خودرو، فرصت بی‌نظیر فروش اقساطی ایران خودرو را برای تمامی این محصولات فراهم کرده است و تمامی افراد می‌توانند یک شرایط مطمئن را برای فروش اقساطی خودرو تجربه کنند.

نقش کارشناسان سایا خودرو در فرصت بی‌نظیر فروش اقساطی خودرو

کارشناسان سایا خودرو با یک پشتیبانی تمام و کمال و در سایه‌ رعایت کامل ضوابط و قوانین اتحادیه اتومبیل ‌فروشان آماده‌اند تا تمامی مشاوره‌های رایگان و قدرتمند را در زمینه فروش اقساطی خودرو به شما ارائه دهند.

در حقیقت تمامی افراد می‌توانند با مراجعه به مجموعه‌ معتبر سایا خودرو تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه‌ خرید اقساطی خودرو (محصولات مختلف شرکت‌های سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور و پارس خودرو) کسب کنند.  سپس در آرامش کامل، اقدام به یک خرید بی‌دغدغه، مطمئن و آگاهانه نمایند.

فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی سایپا، یکی دیگر از خدمات معتبر و باکیفیت مجموعه‌ سایا خودرو می‌باشد. شما می‌توانید با آرامش کامل از مشاوره‌های رایگان کارشناسان سایا خودرو بهره ببرید و همچنین پس از دریافت یک مشاوره‌ کامل و اصولی، بودجه‌ مالی خود را در نظر بگیرید و بهترین و باکیفیت‌ترین انتخاب ممکن را در تسهیلات فروش اقساطی سایپا (تمامی محصولات) انجام بدهید.

برای خرید و فروش اقساطی خودرو در انواع مختلف خانواده‌ پراید، خودرو تیبا 2، ساینا، کوییک و کوییک آر، آریو، سراتو، چانگان 35، شاهین و ... کافی است تا با متخصصان سایا خودرو تماس گرفته و از تمامی تسهیلات فروش اقساطی سایپا مطلع شوید. سپس می‌توانید خرید محصول مورد نظر خود را به راحتی ثبت نمایید و از فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو و تحویل یک ساعته‌ خودروی خود لذت ببرید.

شرایطی بهتر از این سراغ دارید...؟!

چرا خرید اقساطی خودرو را با سایا خودرو تجربه کنیم؟!

قبل از بیان هر مسئله‌ای، شاید بهتر باشد که به این سوال پاسخ دهید: «شما می‌خواهید در معامله‌ خودرویتان، با یک مجموعه‌ معتبر و خوشنام طرف حساب باشید یا با یک شخص حقیقی که حتی از سلامت اخلاقی و وجدان کاری آن به خوبی مطلع نیستید؟ کدام‌یک؟»

قطعاً شما هم به صورت منطقی گزینه اول را انتخاب خواهید کرد. بد نیست بدانید مجموعه‌ سایا خودرو، گلچینی از خدمات نوین و پراعتبار را برای مشتریان خود در سراسر ایران به وجود آورده است؛

* تضمین کیفی محصولات: سایا خودرو کیفیت تمامی خودروهای خود را در فروش اقساطی خودرو، به بالاترین شکل ممکن تضمین می‌کند. تجربه نیز نشان داده است که سایا خودرو با ارائه‌ محصولات باکیفیت، خیال مشتریان خود را از یک انتخاب مطمئن آسوده کرده است.

* تعویض خودرو: سایا خودرو همچنین یک تضمین بی‌نظیر را برای مشتریان خود به وجود آورده است؛ به این شکل که چنانچه فردی در زمان پرداخت اقساط و در پروسه فروش اقساطی خودرو به هر دلیلی از انتخاب خود پشیمان شده باشد، در صورت تمایل می‌تواند خودروی خود را به راحتی تعویض نماید.

امکانی که در بسیاری از بنگاه‌های معاملاتی، به هیچ وجه قابل انجام نمی‌باشد؛ اما سایا خودرو با توجه به اعتبار بالای خود، به کیفیت محصولات و خدمات خود مطمئن است.

* تحویل آنی خودرو: یکی از مهمترین مزایای طرح فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو، تحویل آنی اتومبیل (ظرف مدت فقط یک ساعت) به مشتریان می‌باشد تا افراد در کمترین زمان به خودروی مورد نیازشان دسترسی داشته باشند و طی یک زمانبندی مشخص و منصفانه به پرداخت اقساط طرح فروش اقساطی خودرو اقدام کنند.

* سند خودرو به نام خریدار: پس از ثبت درخواست مشتری، طبق قوانین سند به نام خریدار و به مقدار تسهیلات دریافتی در قالب اجاره به شرط تملیک به نام شرکت یا سرمایه‌گذار ثبت می‌شود. این امکان مشتریان را از بابت یک خرید قانونمند آسوده خاطر خواهد کرد.

* دوری از بیماری کرونا: مشاوره‌های قدرتمند تلفنی سایا خودرو می‌تواند تمامی نیازهایتان برای حضور در بنگاه‌های معاملاتی و برخورد مستقیم با افراد را به میزان چشمگیری کاهش دهد و شما را از قرارگیری در معرض ویروس کرونا در امان نگه دارد.

سایا خودرو؛ یک انتخاب حرفه‌ای و مطمئن

در بازاری که بسیاری از مردم، دچار فریب خوردگی از سوی افراد سودجو و کلاهبردار شده‌اند، تیم تخصصی سایا خودرو می‌تواند یک انتخاب حرفه‌ای و مطمئن برای خرید اقساطی خودرو برای تمامی مردم از نقاط مختلف کشور باشد.

با دریافت مشاوره‌های رایگان و صادقانه، اندوخته‌ مالی خود را برای خرید باکیفیت ‌ترین انتخاب ممکن صرف کنید. برای یک انتخاب حرفه‌ای و تأثیرگذار در زندگی خود، دستتان را در دست برترین‌ها قرار دهید و از یک انتخاب حرفه‌ای برای فروش اقساطی خودرو لذت ببرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و  خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5000855

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت خودروسازی قیمت خودرو بازار خودرو قیمت دلار گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو کسب و کار قیمت یورو صنعت خودروسازی صرافی بانکی ایران خودرو سهام عدالت سایپا کنکور تبلیغات بانک مرکزی ایران فرشاد مقیمی فروش اقساطی ایران خودرو فروش اقساطی خودرو فروش اقساطی سایپا یک انتخاب حرفه ای فروش اقساطی خرید و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.
وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.
علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر