Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل معاون رئیس جمهور گفت: با توجه  به نبود مشکل اعتباری راه آهن اردبیل بهانه ای برای تکمیل و به نتیجه نرسیدن آن در این دولت وجود ندارد.

محمد باقر نوبخت ۲۷ مرداد در جریان بازدید از عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل_ میانه اظهار  کرد: این طرح به هیچ وجه با کمبود منابع مالی روبرو نبوده ولی با توجه به صعب العبور  بودن مسیر باسختی همراه بود ولی ما مصمم هستیم این پروژه را به عنوان یکی از اقدامات خوب دولت به مرحله بهره‌برداری برسانیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی کار در پروژه ۱۷۵ کیلومتری راه آهن اردبیل - میانه باید از دو جبهه سرعت گیرد و با توجه  به نبود مشکل اعتباری، بهانه ای برای تکمیل و به نتیجه نرسیدن آن در این دولت وجود ندارد

رئیس برنامه و بودجه کشور  با اشاره به اجرای طرح‌های ریلی متعدد در کشور در دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: با وجود تردیدهایی که در به نتیجه رسیدن  راه آهن کرمانشاه، همدان، گیلان، ارومیه و راه آهن تبریز - بستان آباد  وجود داشت اما این پروژه های بزرگ عملیاتی و به نتیجه رسید. در باره راه آهن اردبیل هم چنین خواهد شد.

 در ادامه علینیکزاد نائب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی کاستی هایی که در گذشته بود، افزود: ما خواهان این هستیم که این پروژه در سال ۱۴۰۰ و تا پایان دولت دوزادهم بعنوان یادگاری این دولت افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: در تمام جلسات با معاون رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی توافق شده که  ۱۰۰ کیلومتر روسازی پروژه ، عملیات زیر سازی و احداث هفت ایستگاه مسیر  امسال به اتمام برسد و با توجه به تامین مالی طرح مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت .

حجت الاسلام سید کاظم موسوی  رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز یادآور شد: خوشحال هستیم کا که بعد از ۲۰ سال بلاتکلیفی و چشم انتظاری مردم اردبیل، دولت مصمم به پایان رساندن راه آهن اردبیل - میانه است .

وی تنها رسیدن قطار به اردبیل را کافی ندانست و گفت: این راه آهن باید تا پارس آباد و اتصال به جمهوری آذربایجان و کشورهای قفقاز  تداوم داشته باشد.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل ، نیر، نمین و سرعین و عضو کمیسیون عمران مجلس نیز با تقدیر از تلاش های دولت در سالهای اخیر، گفت: برای اجرای این طرح در هفت سال گذشته دولت اقدامات خوبی انجام داده، انصاف نیست که این طرح در دولت دوازدهم به پایان نرسد.

وی همچنین از زحمات استاندار اردبیل در زمینه تسریع در عمنلیات اجرایی راه آهن اردبیل - میانه تقدیر کرده و اظهار امیدواری کرد که این پروژه در اوایل سال ۱۴۰۰ به نتیجه برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راه آهن اردبیل میانه بهره برداري راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است و پیگیری برای تکمیل همه طرح‌های ادامه دارد و این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است.

«حسن بهرام‌نیا» امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، نشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام این نشست اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره ‌که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است‌ و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند