Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه هشتمین جشنواره ملی رویش امروز ۲۷ مرداد ۹۹ با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در این مراسم اظهارداشت: درس و دانشگاه هم داوطلبانه است و از جایی به بعد به نوعی تبدیل به وظیفه دانشجو و اساتید می‌شوند؛ اما عضویت دانشجو‌ها در کانون‌ها کاملا داوطلبانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: دانشجو‌ها در کانون‌ها حتی می‌توانند آرزو‌ها و آرمان‌های خود را دنبال کنند. همچنان که وقتی کانون‌های محیط زیست راه اندازی شد من در شورای شهر مسئولیت داشتم و طی ۳ سال ۱۰۰ کانون دانشجویی راه اندازی شد و استقبال خوبی از این کانون‌ها شد.

به گفته ابتکار، مباحث زنان به مهارت زندگی و خوب زیستن ارتباط نزدیکی دارد و در این باره با وزارت آموزش و پرورش و علوم همکاری نزدیکی شکل گرفته است.

* دختران دانشجو در هنگام فارغ التحصیلی حتما یک مهارت را فرا می‌گیرند

وی ادامه داد: همچنین برای ارتقا مهارت‌های حرفه‌ای طرح کمند راه اندازی شده که این طرح براساس مشارکت دانشجو‌ها در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی براساس علائق و سلیقه شکل گرفته است؛ زیرا هر کاری که دانشجو در آن علاقه داشته باشد به خوبی آن را انجام می‌دهد.

وی گفت: در این طرح هدفگذاری شده که دختران دانشجو در هنگام فارغ التحصیلی حتما یک مهارت را فراگرفته باشند و آمادگی ادامه این طرح را با معاونت فرهنگی وزارت علوم داریم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: تقویت کانون‌های دانشجویی یکی از فعالیت‌های مهم دولت دوازدهم است؛ هر چه دانشجویان در مهارت‌های فردی و حرفه‌ای قوی‌تر شوند، سرمایه‌ای برای فعالیت‌های اجتماعی و مدنی در مسیر زندگی خود کسب خواهند کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ابتکار دانشجویان فارغ التحصیلان پارسی خبر مهارت کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند