Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:49:26 GMT

تابع: درباره اردوها منتظر تایید ستاد اجرایی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۴۰۰۱

تابع: درباره اردوها منتظر تایید ستاد اجرایی هستیم

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: درباره اردوها ما تابع مصوبات ستاد بازی‌های پارالمپیک و در نهایت تایید ستاد اجرایی هستیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در نشست خبری که صبح امروز (سه‌شنبه) به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار داشت: ابتدا از هادی رضایی دبیر اجرایی سابق کمیته تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این مدت در بخش فنی به من کمک کرد و امیدوارم از کمک‌های او همواره بهره‌مند شوم. ما در کمیته پارالمپیک بر روی ساختارها کار می‌کنیم و اولویت‌مان نیز اطلاع رسانی از طریق روابط عمومی کمیته خواهد بود.

وی درباره آغاز اردوهای تیم‌های پارالمپیکی در دوران شیوع کرونا و همچنین حقوق ورزشکاران این حوزه گفت: درباره اردوها ما تابع مصوبات ستاد بازی‌های پارالمپیک و در نهایت تایید ستاد اجرایی هستیم. دوستان ما در فدراسیون‌ها در این ستاد هستند و این مصوبات از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا تبعیت می‌کند. درباره حقوق‌ها نیز باز هم از همان مصوبات ستاد پارالمپیک تبعیت می‌کنیم و شرایط در آن کاملاً مشخص شده است. تا الان نیز حقوق ورزشکاران و کادر فنی برگزار شده است.

 

 

انتخاب نمایندگان ناظر مجلس در کمیته ملی پارالمپیک

 

ادامه دارد ...

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی پارالمپیک | NPC بیشتر بخوانید... تابع دبیر کمیته ملی پارالمپیک شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تابع دبیر کمیته ملی پارالمپیک شد واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی پارالمپیک | NPC پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! ۲ قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود ۳ رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس ۴ میری: در فوتبال ایران بازیکنی که گل می‌زند به چشم می‌آید/ دوست ندارم مانند گذشته تصمیم اشتباه بگیرم ۵ علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد ۶ شاه‌منصوری: نمی‌دانم چه کسی «پرانتز» را در قرارداد ویلموتس آورد ۷ طاهری: هیئت رئیسه ۸ روز بعد از انتخاب ویلموتس، سرمربیگری او را تصویب کرد/ با مسببان این پرونده برخورد می‌شود ۸ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد سعادتمند: توافق اولیه با دیاباته انجام شده، هواداران دغدغه نداشته باشند قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/ کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران / اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند / تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم تولیت آستان قدس رضوی: فرهنگ استقامت ‌راهگشای عبور کشور از گذرگاه‌های سخت خواهد بود گزارش// شروع متفاوت سال تحصیلی دانش‌آموزان؛ برای مشکلات چه چاره‌‌ای اندیشیده‌ایم؟! آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود / برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک NPC کمیته ملی پارالمپیک NPC کمیته ملی پارالمپیک مصوبات ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند