Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:02:24 GMT

8000 جوان کرمانشاهی وام ازدواج گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۴۴۵۷

8000 جوان کرمانشاهی وام ازدواج گرفتند

ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از ابتدای امسال تاکنون 8286 جوان کرمانشاهی وام ازدواج دریافت کردند.

محمد حسین زاده در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه، با اشاره به پرداخت وام ازدواج به 8286 جوان کرمانشاهی در پنج ماهه ابتدایی امسال، اظهارکرد: طی این مدت 15 هزار و 830 جوان در استان کرمانشاه برای اخذ وام ازدواج نام نویسی کرده بودند که از این تعداد بیش از هشت هزار نفر معادل 52.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 درصد از کل متقاضیان موفق به اخذ وام شدند.

وی کل رقم وام پرداختی به این تعداد جوان را 414 میلیارد و 150 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در این مدت استان کرمانشاه از نظر اعطای وام ازدواج به جوانان در رتبه دهم کشور قرار گرفته است.

معاون امورجوانان استان کرمانشاه با اشاره به طولانی شدن مدت زمان معطلی جوانان استان برای دریافت وام ازدواج از ابتدای امسال، اظهارکرد: هرجوان کرمانشاهی برای دریافت وام ازدواج خود بطور میانگین حدود دو ماه در صف انتظار خواهد بود، درحالیکه این مدت سال گذشته بسیار کمتر بود.

وی در خصوص علت افزایش معطلی جوانان برای دریافت وام ازدواج هم گفت: اعطای تسهیلات کرونایی به اقشار مختلف مردم باعث شده تا بانک ها با کمبود اعتبار و گاهی ترافیک کاری مواجه شوند، برای همین امسال مدت زمان اعطای وام ازدواج به جوانان افزایش یافته است.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنانش به مهمترین برنامه های امسال حوزه جوانان استان اشاره کرد و گفت: تا اواخر سال گذشته حدود 88 سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در استان راه اندازی شد که در نظر داریم برای امسال مجوز راه اندازی 20 سمن دیگر را نیز صادر کنیم.

به گفته این مسئول، سمن های حوزه جوانان استان کرمانشاه سال گذشته حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان حمایت مالی دریافت کردند.

وی در ادامه از رشد 58 درصدی برگزاری کارگاه های آموزشی قبل از ازدواج در استان طی سال گذشته خبرداد و گفت: در این سال حدود 380 کارگاه آموزشی برگزار کردیم و در نظر داریم برای امسال هم باتوجه به شیوع بیماری کرونا حدود 150 کارگاه برگزار کنیم.

معاون امور جوانان استان کرمانشاه به فعالیت چهار مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده تحت نظر این معاونت در استان اشاره ای کرد و گفت: طبق برنامه امسال هم چهار مرکز دیگر را راه اندازی خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وام ازدواج كرمانشاه استانی اجتماعی جوانان استان کرمانشاه جوان کرمانشاهی وام ازدواج سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، به نظر می‌رسد دردسر وام ازدواج برای مردم یکی دو تا نیست. گذشته از افرادی که درگیر ضامن و وثیقه و نوبت هستند گروهی هم در دریافت کد رهگیری، انتخاب بانک و شعبه، باطل کردن ثبت نام و… به مشکلاتی برمی‌خورند. به گزارش شهروند خبرنگار ما بیشتر بانک های شهر کرمان در دادن اعتبار به جوانان برای گرفتن تسهیلات ازدواج کم کاری می کنند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام، مدتهاست از برج ۱۲ سال۱۴۰۲ وارد سایت میشویم برای ثبت نام وام ازدواج شهر کرمان بانک های اصلی ملی، صادرات، تجارت و ملت خیلی وصل نشدن فقط موسسه اعتباری اونم به مدت چند دقیقه لطفا پیگیری کنید. ممنون

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج