Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از پایان قدرت نمائی باند سارقان مسلحانه در زاهدان و کشف بیش از 122 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری بیان کرد: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان اعضای یک باند 4 نفره سرقت مسلحانه شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: اعضای این باند با استفاده از سلاح گرم و تهدید نگهبان یک کارگاه عمده فروشی در شهر زاهدان دست به سرقت بیش از 4 میلیارد ریال وجه نقد از گاو صندوق و اموال با ارزش زده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رهایی نوجوان 10 ساله از چنگال آدم ربایان

قنبری اضافه کرد: در عملیاتی دیگر با پیگیری و تلاش بی وفقه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیمروز نوجوان 10 ساله که توسط سرنشینان یک دستگاه پژو  405 در یکی از محلات این شهرستان ربوده شده بود در کمتر از سه روز از چنگال آدم ربایان رهایی یافت و صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

وی افزود: آدم ربایان برای آزاد سازی این نوجوان در خواست مبلغ 10 میلیارد ریال وجه نقد کرده بودند که با تلاش پلیس به خواسته خود نرسیدند.

تخریب 2 دپوی سوخت قاچاق

این مقام ارشد نظامی از کشف فراورده های نفتی خبر داد و بیان کرد: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی،با قاطعیت و جدیت، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی در سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

به گفته وی، در راستای این طرح 2 محل دپوی سوخت تخریب و  17 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، در شهرستان های زاهدان، سراوان و سرباز توقیف شد و در مجموع 122 هزار و چهارصد و نود و پنج لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع شامل 77 هزار و چهارصد و پنجاه لیتر گازوئیل، 6 هزار و چهل و پنج لیتر بنزین، 7 هزار لیتر نفت سفید و 32 هزار لیتر سایر فرآورده های نفتی کشف شد.

قنبری خاطرنشان کرد: در این رابطه 18 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سارق سیستان و بلوچستان هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصیب شاهملکی ظهر امروز در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح روستاهای تابعه در سال گذشته و حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه، سرنخ‌های لازم جمع آوری و تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احشام آغاز شد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی شبانه روزی، عوامل پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه‌ای غیربومی یکی از استان‌های مجاور شدند.

شاهملکی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی، در یک اقدام ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال وی به شهرستان و مواجهه با مستندات موجود در پلیس آگاهی، به ۴ فقره سرقت احشام به تعداد ۴۸ رأس با همدستی ۲ نفر دیگر از همشهریان خود در سطح شهرستان شد.

وی گفت: با حضور شکات در پلیس آگاهی و هماهنگی با مرجع قضائی، خسارت وارده به میزان ۴ میلیارد ریال جبران و رضایت مالباختگان جلب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی و روانه شدن وی به زندان مرکزی همدان، از مالکان احشام و دامداران خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت، بیشتر از دام‌های خود مراقبت کنند.

کد خبر 6090300

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه