Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بزرگراه رضویه یکی از مبادی مهم مشهد به شمار می‌رود. همچنین پل ارتباطی با چندین شهرک صنعتی است. جمعیت قابل توجهی هم در این منطقه سکونت دارند که این موارد، ضرورت بهسازی و احداث باند در این منطقه را یادآور می‌شد.

 این پروژه که شامل احداث باند شمالی به طول ۹ کیلومتر و بهسازی باند جنوبی به میزان بیش از سه کیلومتر بوده که رفت وآمد مسیر ترانزیتی سرخس به مشهد را تسهیل می‌کند و دسترسی مناسبی برای شهرک رضویه و میامی ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو فرصت مغتنمی برای فعالان اقتصادی فراهم شده است.

 در مجموع بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه صرف شده که برکات و نتایج مثبت این پروژه عمرانی، رضایت خاطر شهروندان و ساکنان را فراهم آورد.   انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسیر ترانزیتی فعالان اقتصادی پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر کحالی، در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری، افزود: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته وی، نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 6086948

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است