Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:35:02 GMT

کم‌آبی عامل اصلی خام‌فروشی مواد معدنی استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۶۱۷۷

کم‌آبی عامل اصلی خام‌فروشی مواد معدنی استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر صبح سه‌شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه کمبود آب عامل اصلی خام فروشی مواد معدنی در استان است، اظهار داشت: خام فروشی مواد معدنی چالش جدی را در اقتصاد و درآمدزایی استان سمنان ایجاد می‌کند.

وی بابیان اینکه اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان تحول عظیمی را در اقتصاد این منطقه ایجاد می‌کند، افزود: وزارت نیرو میزان خرید تضمینی آب شرب طرح انتقال آب خزر را اعلام نکرده است و باید نسبت به خرید تضمینی آب آشامیدنی طرح انتقال آب دریای خزر به استان اعلام آمادگی کرده و اقدامات لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابله با بحران کم‌آبی در سمنان

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم پیگیری وزارت نیرو برای اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به استان بیان کرد: برای مقابله با بحران و چالش جدی کم‌آبی در سمنان لازم است این طرح اجرایی شود.

آشناگر با اشاره به اینکه ۵۰ میلیون مترمکعب از انتقال آب دریای خزر برای تأمین آب آشامیدنی این استان است، یادآور شد: ۱۵۰ میلیون مترمکعب آن به‌منظور استفاده از آب دریای خزر در بخش صنعت سمنان است.

وی بابیان اینکه طرح ملی انتقال آب دریای خزر از سوی سازمان حفاظت از محیط‌زیست تأییدشده است، اعلام کرد: این طرح راهکار اساسی برای برون‌رفت از معضل خشک‌سالی در استان سمنان است.

کد خبر 5001734

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا آشناگر استانداری سمنان چالش کم ابی انتقال آب ویروس کرونا محرم 99 روز خبرنگار شیراز ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه عید غدیر خم گرگان آزادگان جنگ تحمیلی قزوین انتقال آب دریای خزر طرح انتقال آب استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • نبود کمیته‌های حفاظت فنی و بازرسان عامل ازدیاد حوادث کار
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن