Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست خود با اعضای کمیسیون عمران مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سوالات امروز نمایندگان در مورد بافت‌های فرسوده، مسکن، خانه‌های روستایی، توسعه حمل و نقل ریلی، پروژه‌های نیمه تمام، بخش وزارت راه و شهرسازی در تنظیم ضوابط مقررات ملی برای ساختمان‌ها و بنا‌ها و راه‌های روستایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مورد تنظیم ضوابط و مقررات، مقید به این هستیم که مقررات ملی ساختمان را به هنگام کنیم و آئین‌نامه ۲۸۰۰ که برای مقاوم‌سازی در برابر زلزله است نشریه اخیر آن کامل شده و منتشر شده است.

اسلامی گفت: در گذشته درباره تحلیل آسیب‌های متأثر از زلزله به بنا‌ها آسیب‌شناسی شده و آن این بود که دیوار‌های جداکننده و اتصالات درون سازه‌ای بیشترین تلفات را ایجاد می‌کنند و ریختن دیوار‌های جداکننده موجب خسارت‌های سنگینی شده بود که کار مفصل علمی و فنی صورت گرفت و ما در آئین‌نامه جدید این اتصالات غیرسازه‌ای و دیوار‌های جداکننده را با تکنولوژی جدید طرح‌هایی را تصویب کردیم و آموزش دادیم که ان‌شاءالله در ساخت و ساز‌ها به آن توجه شود و مردم از دیوار‌های جداکننده‌ای که هم عایق صدا و پایدار باشد و در زلزله خسارت جانی نداشته باشد استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس یازدهم مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گویم. همانطور که مستحضر هستید در زمان امام صادق (ع) فرصتی برای نشر، ترویج و گسترش معارف بلند اسلامی فراهم آمد و شاگردان مبرزی از متکب ایشان آموختند و به تبلیغ اسلام واقعی پرداختند. همچنین روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم؛ استاد مطهری از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و متخلق به اخلاق اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • روش‌های نوین ساختمان سازی در سال جدید
  • آیا منجمد کردن نان آن را سالم‌تر می‌کند؟
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • آیا قرار دادن نان در فریزر آن را سالم‌تر می‌کند؟
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • سانفرانسیسکو؛ پیشرو در بازیافت آب
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!