Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رعایت نکات بهداشتی در روز‌های برگزاری آزمون سراسری ۹۹ یک ضرورت است و باید به گونه‌ای عمل کرد که داوطلبان به حضور در این آزمون سرونوشت ساز ترغیب شوند و نگرانی نسبت به بیماری کرونا نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ضد عفونی کردن محل برگزاری آزمون، تهیه ماسک و آب آشامیدنی به صورت بطری‌های تک نفره و توزیع آن‌ها میان داوطلبان، ایجاد گیت‌های غربالگری کرونا در ورودی محل برگزاری از مهم‌ترین اقدامات و تصمیمات ستاد کنکور این شهرستان است.

صبری پور بر استقرار تیم‌های بهداشتی و تکنسین اورژانس برای موارد احتمالی در همه حوزه‌های کنکور تاکید کرد و اظهار داشت: آزمون سراسری در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه و در ۲۲ حوزه پیش بینی شده در ۵ رشته هنر، ریاضی، علوم انسانی،   تجربی و زبان خارجه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری کنکور سراسری 99 بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معرفی بهترین کتاب های جامع جمع‌بندی کنکور، در سال‌های اخیر برای اینکه داوطلب را کاملا با شرایط کنکور آشنا کنند و در روزهای نزدیک به کنکور آنها بتوانند خود را بسنجند، بسته‌هایی درست شبیه دفترچه‌های کنکور بدون هیچ درسنامه‌ای توسط برخی ناشران به چاپ سیده که حکم همان سوالات جمع‌بندی و پایانی را دارد. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین پک‌های کنکوری اشاره می‌کنیم.

کنکوریوم مهروماه

بسته‌های کنکوریوم مهروماه با هدف در اختیار گذاشتن سوالات آزمون‌‌های سال‌های گذشته به شکل اختصاصی در سه رشته‌ی تجربی، ریاضی و انسانی برای سنجش میزان آگاهی و تسلط افراد و همچنین آشنایی با چگونگی ارائه‌ی سوال‌ها در کنکور به چاپ رسیده است.

 

ویژگی‌های کنکوریوم مهروماه ارائه‌ی سوالات آزمون سراسری داخل و خارج از کشور همسو با تغییرات روند برگزاری کنکور کتاب حل تشریحی کتاب آموزش نکات کلیدی و راهبردی

چند کنکور خیلی سبز

چند کنکور خیلی سبز در دو جلد پاسخ و سوال؛ دقیقا جهت آماده‌سازی دواطلبان کنکور در رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی تالیف شده است. در این مجموعه سوالات کنکور سال‌های قبل و تست‌های تالیفی جهت هماهنگی بیشتر دواطلب با کنکور ارائه شده است.

 

ویژگی‌های چند کنکور ارائه‌ی 20 آزمون مشابه کنکور سال‌های قبل ارائه‌ی 10 آزمون سراسری سال‌های قبل داخل و خارج ارائه نرم‌افزاری کاربردی برای تعیین میزان تراز داوطلب کتابچه راهنما

 

فصل آزمون خیلی سبز

مجموعه‌ی فصل آزمون شامل نکات و مسائل کاربردی هر درس می‌باشد که به شکل خلاصه ارائه شده است. در این کتاب توجه کمتری به درسنامه شده و بیشتر جهت مرور مطالب مهمی است که نقش پررنگتری را در کنکور ایفا می‌کنند.

برای استفاده از این فرصت و آماده‌ شدن برای رقابت در کنکور سراسری و در نهایت بدست آوردن نتیجه‌ای دلخواه می‌توانید با خرید آنلاین کتاب فصل آزمون یه قدم به موفقیت نزدیک شوید.

ویژگی‌های کتاب فصل آزمون از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد کتاب‌های فصل آزمون مرور دروس و نکات در حین مطالعه‌ی پاسخ‌های تشریحی و سنجش میزان آگاهی داوطلب است و از یک کتاب جمع‌بندی چیزی جز این انتظار نمی‌رود ارائه‌ی مطالب در کوتاهترین زمان ممکن. با توجه به اینکه داوطلب نیاز دارد تمامی دروس سه پایه را مرورو کند این مجموعه در تعداد صفحات کم به این امر پرداخته و پاسخگوی نیاز افراد بوده است. از نکاتی مهمی که از چشم طراحان سوالات کتاب‌های فصل آزمون دور نمانده حفظ چهارچوب‌های طراحی سوال از مباحث و مواردی است که در کنکورهای سال‌های قبل به آنها توجه شده است. در کتاب‌های فصل آزمون چندین آزمون با عناوین آزمون‌های موضوعی، استاندارد و به سوی 100 (پیشرفته) و همچنین آزمون‌های جامع و شبیه ساز جهت آماده‌سازی بیشتر داوطلب طراحی شده است. این مجموعه مناسب دانش‌آموزان سه پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم نیز هست چرا که آزمون‌ها به صورت فصل به فصل ارائه شده است.

 

موج آزمون نشر الگو

کتاب‌های موج آزمون یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های جمع‌بندی است که در آن درسنامه به شکل مختصر و کوتاه به همراه نکات مهم که جنبه‌ی یادآوری دروس را دارند ارائه شده است. این مجموعه مناسب دانش‌آوزان و داوطلبان کنکور می‌باشد.

نکته‌ی قابل تامل در این مجموعه توجه آن به تست‌های کنکوری سال‌های گذشته و پاسخ‌نامه‌ای کاملا مفصل است که شرایط مرور و بازبینی نکات را برای داوطلب فراهم می‌کند و به این شکل از اضطراب کنکوری‌ها می‌کاهد.

 

ویژگی کتاب‌های موج آزمون درس‌نامه‌ی مختصر و مفید استفاده از سوالات کنکور‌های سالهای قبل و تالیفی مطالب و نکات هماهنگ با کتب درسی

 

کتاب های جمع بندی خیلی سبز

روزهای پایانی و نزدیک به کنکور باید به مرور و مطالعه‌ی نکات بگذرد و دیگر وقت آموزش نیست  کتاب‌های جمع‌بندی بهترین منبع برای رسیدن به این هدف محسوب می‌شود برای همین انتشارات خیلی سبز کتا‌ب‌هایی برای درس‌های مختلف و در رشته‌های مختلف با عنوان جمع‌بندی تالیف کرده است.

این مجموعه برای دانش آموزان پایه‌های دهم،یازدهم و دوازدهم نیز کاربردی است چرا که می توانند در زمان کم مهمترین نکات را مرور کنند و با حل تمرین‌ها و مطالعه‌ی مثال‌ها بر دروس مسلط شوند و از امتحانات سربلند بیرون بیایند.

ویژگی‌های کتاب جمع بندی خیلی سبز ·        درسنامه‌ها به شکل ساده اما کامل به همراه نکات مهم و کلیدی ·        استفاده از مثا‌ل‌هایی که قابل استفاده‌ و پرتکرارند سوالات چهارگزینه‌ای موثر با پاسخ تشریحی و توضیحی

 

کتاب دور دنیا گاج

کتاب دور دنیا در 4 ساعت از انتشارات گاج شامل سوالات عمومی و اختصاصی مشابه کنکور سراسری است و در این مجموعه به زمان که یکی از گزینه‌های مهم کنکور می‎‌باشد نیز توجه شده است. با استفاده از این کتاب داوطلب در یک بازه زمانی مشخص میزان آگاهی خود را محک می‌زند.

 

ویژگی‌های بسته دور دنیا گاج

12 کنکور برگزار شده داخلی و خارجی را شامل می‌شود پاسخنامه تشریحی

 

کتاب زرد قلم چی

جمع‌بندی آموخته‌ها کمک می‌کند تا داوطلب میزان تسلط خود بر دروس را بسنجد و دوره‌ای باشد بر آنچه تا کنون مطالعه کرده است. کتاب زرد 12 کنکور قلم چی با همین هدف و برای تمامی رشته‌ها تالیف شده است.

ویژگی‌های کتاب زرد قلم‌چی

هماهنگ با تغییرات کنکور ارائه 12 دوره کنکور سال‌های قبل پاسخنامه در جلد دوم

 

لقمه مهروماه

مجموعه کتاب لقمه را می‌توانیم به عنوان معروف‌ترین محصول انتشارات مهروماه نام ببریم که در بین دانش آموزان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. کتاب‌های لقمه هرچند در قطع جیبی و مطالب آن به طور خلاصه و نکته محور به چاپ می‌رسد، اما استفاده از آن به طرز معجزه‌واری در ایام امتحانات و جمع‌بندی تاثیرگذار است.

انتشارات مهروماه کتاب‌های لقمه را از پایه ششم تا دوازدهم ویژه مرور و جمع‌بندی ویژه ایام امتحانات و تعدادی کتاب موضوعی و جامع ویژه ایام منتهی به کنکور به چاپ رسانده است.

ویژگی کتاب‌های لقمه مهروماه

درسنامه خلاصه در عین حال ضروری کاربردی برای مرور سریع مطالب ارائه نکات کلیدی در هر درس ارائه نکات ترکیبی و کنکوری ارائه جداول و نمودارهای مهم درسی ارائه تصاویر و اشکال مهم ارائه تست‌های متنوع استاندارد کنکور پاسخنامه تشریحی

 

کتاب های جی بی خیلی سبز

مجموعه کتاب‌های جی بی خیلی سبز در قطع جی‌بی و به صورت سیمی برای دوران جمع‌بندی و و زمان‌های مرده‌ای که دانش آموزان در طول روز دارند تالیف شده است. درسنامه‌های این مجموعه مختصر اما در عین حال بسیار کاربردی و ضرروری می‌باشد.

 

این مجموعه از کتاب‌های خیلی سبز به لطف جی‌بی و کم حجم بودت قابل حمل در هر مکانی هستند و دانش آموزان در هر موقعیتی می‌توانند به سراغ آن بروند. برای مثال زمان‌هایی رفت و برگشت به مداری و یا کلاس‌های کنکور به راحتی می‌توانید در مسیر خود از نکات زیاد این کتاب بهره ببرید.

 

ویژگی‌های کتاب جی‌بی خیلی سبز مناسب برای تمامی دانش آموزان پایه دهم تا دوازدهم صفحه آرایی زیبا و رنگی جمع آوری مطالب پراکنده پر کردن زمان‌های مرده درسنامه‌های خلاصه و کاربردی جمع‌بندی و مرور مطالب درسی مطابقت محتوای کتاب با مطالب کتاب درسی استفاده از تست‌های استاندارد کنکوری

 

تاثیر جمع‌بندی در کنکور

آنچه باعث می‌شود داوطلب در ماراتن کنکور به موفقیت برسد برنامه‌ریزی کارآمد و تلاش مستمر است. کتاب‌های جمع‌بندی کمک می‌کنند تا دانش‌آموز بعد از مطالعه‌ی کتاب‌های درسی و کنکوری طی سال‌های اخیر در آخرین مرحله میزان تسلط خود بر آنچه آموخته است را محک بزند. بنابراین به عنوان یک اهرم می‌تواند کمک بسزایی باشد برای موفقیت در آزمون .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ سالم ترین کنکور را برگزار کردیم
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی