Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:57:48 GMT

۹۶۰ میلیارد ریال در طرح‌های عمرانی استان بوشهر سرمایه‌گذاری شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۸۶۸۱

۹۶۰ میلیارد ریال در طرح‌های عمرانی استان بوشهر سرمایه‌گذاری شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی ۱۵ طرح عمرانی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا طرح‌های عمرانی استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۹۶۰ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

فرزاد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف اظهار داشت: بخشی از پروژه‌های این حوزه‌ها با اعتبار 439.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح طرح بهسازی محور مواصلاتی شنبه-ناصری در شهرستان دشتی خبر داد و بیان کرد: بهسازی2 کیلومتر محور شنبه-ناصری با عرض تمام شده 11 متر با اعتبار 45 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای طرح عمرانی احداث بخشداری سعدآباد خبر داد و افزود: این ساختمان با اسکلت بتنی با زیربنای یک‌هزار 200  مترمربع و محوطه سازی با اعتبار 58 میلیارد ریال اجراء شده است.

رستمی از طراحی و ساماندهی بازار صفا و حسینیه میرزای دشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: در هفته دولت  از پارک محله‌ای و زمین چمن خورموج با اعتبار 3.2 میلیارد ریال بهره برداری می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل واحدهای مسکونی تعاونی سپاه در استان بوشهر تصریح کرد: طرح 156 واحدی و 126واحدی تعاونی سپاه پاسداران استان بوشهر در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه "282 واحد مسکونی تعاونی سپاه استان بوشهر افتتاح می‌شود" گفت: این واحدها که با اعتبار 291 میلیارد ریال اجراء شده در هفته دولت افتتاح می‌شود.

رستمی، دیوارکشی دره حسین آباد دشتستان با اعتبار 8 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاحی هفته دولت دانست و بیان کرد: در این راستا پروژه اصلاح و نوسازی شبکه آب بوشهر با اعتبار 12.1 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی، افتتاح سالن ورزشی چند منظوره "تنگک 2" را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت دانست وگفت:این پروژه با اعتبار 14 میلیارد ریال افتتاح و در این راستا اصلاح شبکه آب محله تنگک 2، امام‌زاده و رایانی ریشهر با اعتبار 8 میلیارد ریال افتتاح می‌شود که نقش مهمی در تامین آب آشامیدنی این محلات دارد.

8 پروژه راه و شهرسازی در استان بوشهر افتتاح می‌شود پروژه‌های راهسازی استان بوشهر با 800 میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست 33 میلیارد تومان پروژه راهسازی استان بوشهر افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر  به پروژه‌های اجرایی پرداخت و بیان کرد: 3 پروژه عمرانی با اعتبار 521 میلیارد ریال در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی از آغاز ساخت و عملیات اجرایی بهسازی و تعریض محور خروجی شرقی عسلویه  خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی این محور به طول 3.5 کیلومتر با اعتبار 160 میلیارد ریال در مدت 6 ماه اجرا می‌شود.

رستمی با اشاره به آغاز عملیات تعریض و بهسازی  محور خورموج-لاور-دشت پلنگ گفت: این پروژه که به طول 4.2کیلومتر است با 173 میلیارد ریال اعتبار اجراء می‌شود

وی از آغاز عملیات تعریض و بهسازی خورموج-لاور-دشت پلنگ  خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای عملیات بهسازی 5.8 کیلومتر محور خورموج-لاور-دشت پلنگ 188 میلیارد ریال مصوب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: در مجموع در هفته دولت طرح‌های عمرانی با اعتبار 960.3 میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT1 بیشتر بخوانید... شرایط شکننده کرونا در استان بوشهر؛ ۴ شهرستان وضعیت قرمز دارند اسکله و پیست بین‌المللی قایقرانی بوشهر ساخته می‌شود پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر با اعتبارات تنش آبی تکمیل می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شرایط شکننده کرونا در استان بوشهر؛ ۴ شهرستان وضعیت قرمز دارند اسکله و پیست بین‌المللی قایقرانی بوشهر ساخته می‌شود پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر با اعتبارات تنش آبی تکمیل می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۴ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود/ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند ۵ گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ ۶ خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ ۷ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند ۸ گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان گزارش| در رثای خلبانی که از فرمانده معظم کل قوا نشان فتح گرفت / خلبان ‌بالازاده چگونه رکورددار پرواز عملیاتی شد؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود لبنان| هشدار احزاب و نیروهای ملی درباره سوء استفاده‌های دشمن از انفجار بیروت علیه مقاومت قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند جزئیات جریمه و مجازات افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند ۵دلیل نادران برای مخالفت با طرح جدید فروش نفت/دولت بعدی ۳سال باید بدهی دولتِ روحانی را بپردازد/طرح عایدی برای مردم ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر میلیارد ریال افتتاح استان بوشهر افتتاح میلیارد ریال استان بوشهر استان بوشهر عملیات اجرایی افتتاح می شود هفته دولت بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بذرپاش در پایان سفر یک روزه خود به تبریز با بیان اینکه در بحث محور‌های ارتباطی آزادراه تبریز - زنجان مشکل جدی دارد گفت: سرمایه گذار شریک این پروژه برای رفع مشکلات ورود نمی‌کرد که در این راستا تصمیم گرفتیم خودمان وارد شویم.

وی با بیان این‌که قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه با تزریق مالی از طریق ماده ۵۶ و ردیف بودجه و قیر رایگان تقویت خواهد شد افزود: محور مراغه-هشترود در مراحل پایانی قرار دارد و در عرض چند ماه آینده آماده افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: باند رفت محور تبریز- صوفیان بزودی تمام شده و باند برگشت تا هفته دولت افتتاح می‌شود.

بذرپاش با بیان این‌که پیشرفت خوبی را در پروژه کنارگذر ایلخچی شاهد هستیم گفت: ۷۲۵ نقطه حادثه خیز کشور و ۱۰ نقطه در استان آذربایجان شرقی رفع شده است و ۱۰ نقطه دیگر استان نیز امسال در دستورکار قرار دارد.

وی همچنین از تمدید تخفیف ۵۰ درصدی در عوارضی آزادراه تبریز - سهند تا پایان سال خبر داد و گفت: یک رام قطار به مسیر ریلی خاوران تبریز - تهران اضافه می‌شود.


وی با اعلام اینکه بخش زیاد تامین زمین نهضت ملی در استان آذربایجان شرقی حل شده است گفت: در شهر‌های مرند و مراغه که کمبود زمین دارند با توافق از طریق ماده ۱۰ قانون جهش تولید حل می‌شوند تاکید شده که هرجا نیاز به الحاق محدوده شهری باشد انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که اضافه شدن یک هزار و ۴۰۰ هکتار زمین روستایی به طرح نهضت ملی مسکن باعث رشد قابل توجه این طرح شده است گفت: خبر‌های خوبی را در ماه‌های آتی خواهیم شنید.

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی