Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیته صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: آماده کردن زیرساخت‌ها حداقل‌ترین کار برای رشد اقتصادی کشور است. - اخبار استانها -

سید علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم درپاکدشت، در ادامه پیگیری‌های خبرگزاری تسنیم در راستای حمایت از تولیدکنندگان 3 شهرک صنعتی شهرستان اظهار داشت: در  سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری به سال جهش تولید مزین شده همه باید برای برطرف کردن موانع تولید به میدان بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیته صنایع مجلس شورای اسلامی افزود: امروز کارخانه‌داران صاحبان اصلی مقر فرماندهی جنگ اقتصادی هستند و کارگران در سنگرهای نبرد با دشمنان مستقر هستند.

موسوی بیان کرد: برای پیروزی‌های بیشتر باید آذوقه و مهمات به سنگرها رساند، چگونه برخی دستورات بی‌نتیجه و بدون عملیاتی شدن باقی می‌ماند.

اتمام پروژه‌های نیمه تمام اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به 81 هزار میلیارد تومان منابع نیاز داردآیت الله ناصری: رفع مشکلات اقتصادی نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی استخرم آباد| جامعه علوی نباید فقر فرهنگی، اقتصادی و سیاسی داشته باشد

وی بیان کرد: آماده کردن زیرساخت‌ها حداقل‌ترین کار برای رشد اقتصادی است، وقتی به مشکلات تولیدکنندگان رسیدگی نمی‌شود یعنی آنها را با دست خالی به میدان فرستادن و همین امر باعث شکست می‌شود، امروز مسئولی که پیگیر رفع مشکلات تولید نباشد یعنی چوب لای چرخ اقتصاد کشور کرده و این بخشودنی نیست و مانع برای رشد اقتصادی ایجاد می‌کنند.

عضو کمیته صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران باهوش‌ترین قشر و هادیان هوشیار جامعه در تحقق منویات مقام معظم رهبری هستند، ضمن تشکر از پیگیری خبرگزاری تسنیم در پاکدشت افزود: مسئولان به‌ویژه صالحی‌نیا در وزارت صمت حتما پیگیری مشکلات تولیدکنندگان به‌ویژه شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت باشند و بنده خود پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,60/CT12 بیشتر بخوانید... عزم سپاه گلستان برای کمک به جهش تولید؛ ۶۰۰ بنگاه اقتصادی عارضه‌یابی می‌شود قاضی‌زاده هاشمی: طرح گشایش اقتصادی برای کسری بودجه دولت بود امام جمعه اصفهان: تقویت تولید راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عزم سپاه گلستان برای کمک به جهش تولید؛ ۶۰۰ بنگاه اقتصادی عارضه‌یابی می‌شود قاضی‌زاده هاشمی: طرح گشایش اقتصادی برای کسری بودجه دولت بود امام جمعه اصفهان: تقویت تولید راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۴ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود/ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند ۵ گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ ۶ خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ ۷ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند ۸ گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان گزارش| تداوم واگذاری‌های غلط در استان مرکزی / ابلاغ واگذاری هپکو و پالایشگاه شازند به تامین اجتماعی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود لبنان| هشدار احزاب و نیروهای ملی درباره سوءاستفاده‌های دشمن از انفجار بیروت علیه مقاومت واعظی: نظرات اصلاحی قوای دیگر در طرح فروش نفت مورد توجه قرار می‌گیرد قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند جزئیات جریمه و مجازات افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو کمیته صنایع مجلس برای رشد اقتصادی اقتصادی کشور ترین اخبار رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و روز معلم با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه جایگاه معلم، بیان کرد: معلمان پرورش‌دهنده مهمترین سرمایه جامعه و انسان‌ها هستند.

وی انسان‌های پرورش یافته به‌دست معلمان را پایه‌ریزان تمدن ملی و جهادگران میدان کارزار مبارزه با جهل و بی‌سوادی دانست و افزود: این افراد سازندگان هویت و فرهنگ یک ملت هستند و در واقع معلمی شغل انبیا الهی است.

استاندار بوشهر اظهار کرد: شهید مطهری با فکر و بیان قوی رسوخ اندیشه‌های عمیق اسلامی را ذهن جوانان دنبال می‌کرد، همان گمشده‌ای که امروز در جامعه دانش‌آموزی با آن مواجه هستیم و بخشی از تغییر رویکرد که در مدارس اتفاق افتاده ناشی از همین ضعف است.

وی سال جاری را سال آموزش و پرورش در استان بوشهر اعلام و بیان کرد: امسال همه با هم منسجم در رفع مشکلات زیرساخت‌های آموزش و پرورش تلاش و کمک می‌کنیم.

محمدی‌زاده یکی از برنامه‌های مهم در حل مشکلات زیرساخت‌های فضا‌های آموزشی در استان بوشهر را انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا استان بوشهر یک‌هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی، مولدسازی و مسئولیت‌های اجتماعی تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین طبق این تفاهم‌نامه ۱۵۰۰ میلیارد تومان نیز از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس برای حل مشکلات زیرساختی فضا‌های آموزشی در استان اختصاص می‌یابد.

وی گفت: در مجموع بر اساس این تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش استان بوشهر اختصاص می‌یابد.

استاندار بوشهر گفت: از محل این اعتبار ۱۴۳ طرح شامل ۱۳۵ مدرسه و ۸ مجتمع فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر بر اساس برنامه زمان‌بندی ساخته و تحویل می‌شود.

وی توجه ویژه مشکلات اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر ضروری دانست و یادآور شد: در همین راستا در ابتدای سال جاری ۲۵۰ میلیارد تومان به حساب این اداره کل واریز شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت روز معلم، نواختن زنگ سپاس معلم، تجلیل از معلمان شاغل و پیشکسوت و سرکشی از خانواده فرهنگیان شهید استان بوشهر را از برنامه‌های استان در این زمینه اعلام و اظهار کرد: مدیران و معلمان مدارس از آموزگاران دوران تحصیل خود در مقاطع مختلف تحصیلی تجلیل کنند.

وی در ادامه ایجاد منبع جدید درآمدزایی برای آموزش و پرورش استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: این طرح امسال ابتدا در مرکز ۱۰ شهرستان استان بوشهر امسال اجرایی شود.

استاندار بوشهر خواستار پرداخت سهم آموزش و پرورش از محل عوارض شهرداری‌های استان بوشهر شد و یادآور شد: قانون پرداخت منابعی از سوی شهرداری‌ها را به آموزش و پرورش در نظر گرفته که باید در پرداخت این سهم تسریع شود.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه