Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز کرمانشاه، فریبرز یوسفوند معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از تصویب سه رشته جدید در مقطع دکتری برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خبر داد.

یوسفوند خاطرنشان کرد: با تصویب سه رشته جدید دکترای مالی گرایش مهندسی مالی، دکترای مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی و دکترای شهرسازی، واحد کرمانشاه از مهرماه 99 علاوه بر 24 رشته قبلی، در این 3 رشته نیز دانشجو می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: با احتساب این رشته‌ها، تعداد رشته‌های دایر در این واحد دانشگاهی به بیش از 153 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف افزایش یافته است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ادامه داد: رشته دکترای مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی به صورت پردیس علوم تحقیقات نیز همچنان در این واحد دانشگاهی فعال است.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش بزرگ دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با حضور رئیس و جمعی از مسئولان این دانشگاه در تالار سعدی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با بیان اثرات شایان توجه گسترش رشته‌های پیراپزشکی در این واحد دانشگاهی گفت: دانش‌آموختگان این دانشگاه جزء سرآمدان خود در رشته‌های شغلی و کادر درمان شهرستان و کشور هستند.

عرب‌زاده با بیان اینکه کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است، اضافه کرد: رقابت بسیار شدیدی برای ورود داوطلبان ورود به رشته‌های پیراپزشکی این واحد نظیر پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط وجود دارد و تمام تلاش ما این بوده علیرغم کاستی‌ها بهترین استادان را استخدام کردیم و بهترین امکانات را به‌کار گرفتیم تا دانشجویان این رشته‌ها با بهترین کیفیت پرورش یابند و خادم ملت ایران باشند.

در این همایش ارفع تبار مدیر گروه رشته علوم آزمایشگاهی گزارشی از وضعیت علمی آموزشی و پژوهشی این رشته ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد