Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:55:44 GMT

نظام توزیع گاز مایع تغییر کرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۹۷۷۸

نظام توزیع گاز مایع تغییر کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حمدالله حبیبی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل شرکت نفت زنجان، از فعال بودن ۶۰ جایگاه سوخت مایع در استان زنجان خبر داد و گفت: این تعداد جایگاه نیاز استان را تأمین می‌کند و کمبودی در خصوص تأمین فرآورده‌های نفتی در استان وجود ندارد.

مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، تاکید کرد: از مجموع ۹۱۲ روستای دارای سکنه در استان زنجان ۴۰۰ روستا فاقد گاز شهری است که ۲۳ هزار خانوار در آنها ساکن هستند و گاز مایع و نفت سفید از طریق شارژ سهمیه در کارت‌های سرپرست خانوار در اختیار روستاها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی تاکید کرد: گاز مایع علاوه بر مصرف در خانوارهای روستایی فاقد گاز شهری، در صنوف و مشاغل مختلفی از جمله ایزوگام، نقاشی، لحیم‌کاری و در باغ‌شهرها استفاده می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، ابراز داشت: اجرای نظام توزیع جدید گاز مایع در استان از ابتدای مرداد امسال آغاز شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد صف برای دریافت گاز مایع ناشی از عدم اطلاع برخی مردم از اجرای شیوه جدید و الکترونیکی توزیع است و گاز مایع جزو سبد سوختی خانوارهای روستایی فاقد گاز شهری است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، گفت: در گذشته، نظام توزیع استانداردی برای توزیع کپسول‌های گاز مایع در روستاهای استان وجود نداشت.

حبیبی یادآور شد: در طرح توزیع جدید، در ماه ۴۶ کیلوگرم سهمیه گاز مایع در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ می‌شود و عاملین توزیع گاز مایع موظف هستند این فرآورده را فقط به دارندگان سهمیه بفروشند.

کد خبر 5001838

منبع: مهر

کلیدواژه: نفت روستا بنزین ویروس کرونا محرم 99 روز خبرنگار شیراز ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه عید غدیر خم آزادگان جنگ تحمیلی گرگان قزوین فرآورده های نفتی گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی