Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های اسپانیایی یکی از بازیکنان تیم فوتبال آژاکس را به عنوان اولین خرید تابستانی سرمربی بعدی تیم فوتبال بارسلونا معرفی می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده باشگاه بارسلونا پس از اخراج کیکه ستین همچنان ادامه دارد. هنوز 24 ساعت از برکناری ستین نگذشته است که از رونالد کومان به عنوان جانشین قطعی او نام برده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اما گمانه‌زنی‌ها از مرحله معرفی گزینه‌های احتمالی جانشینی ستین وارد فاز معرفی خریدهای مورد نظر مربی جدید کاتالان‌ها شده است.

طبق ادعای نشریه «Le10Sport» بارسلونا نه تنها رونالد کومان را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرده بلکه این مرد هلندی نام هموطنش دنی فن‌دبیک، هافبک تیم آژاکس را در صدر لیست خریدهای تابستانی‌اش قرار داده است.

فن‌دبیک تابستان سال گذشته گزینه اصلی رئال مادرید برای تقویت خط میانی بود اما تصمیم گرفت که در این تیم بماند. حالا گفته می‌شود که بارسلونا قصد دارد که این هافبک ملی‌پوش را به خدمت بگیرد. در واقع این خواسته رونالد کومان است که فن‌دبیک را در کنار دیگر ستاره هلندی خط میانی بارسلونا، فرنکی دیونگ قرار دهد.

بارسلونا در آستانه عقد قراردادی 2 ساله با کومان

فن‌دبیک 23 ساله که محصول آکادمی باشگاه آژاکس است، در 175 بازی‌اش برای تیم پایتخت هلند، 41 گل زده و 33 پاس گل داده است.

در حالی که از فن‌دبیک به عنوان اولین خرید تابستان رونالد کومان پس از انتصاب او به عنوان سرمربی بارسلونا یاد می‌شود، گفته می‌شود که باشگاه آژاکس تمایل دارد لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای بارسایی‌ها را به به آمستردام برگرداند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا تیم فوتبال آژاکس بیشتر بخوانید... ستین از سرمربیگری بارسلونا اخراج شد بازیکنان بارسلونا خواهان سرمربیگری ژاوی هستند/ شرط مسی برای تمدید قرارداد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ستین از سرمربیگری بارسلونا اخراج شد بازیکنان بارسلونا خواهان سرمربیگری ژاوی هستند/ شرط مسی برای تمدید قرارداد واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا تیم فوتبال آژاکس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ خبر بد برای استقلال و مجیدی/ کریمی و چشمی مصدوم شدند ۲ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر ۳ دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! ۴ قاضی‌زاده هاشمی: آقایان باید پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند و اموال‌شان توقیف شود ۵ رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس ۶ علی‌نژاد: مسئولیت قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال است/ قرارداد پس از اضافه شدن پرانتز برای ما ارسال نشد ۷ طاهری: هیئت رئیسه ۸ روز بعد از انتخاب ویلموتس، سرمربیگری او را تصویب کرد/ با مسببان این پرونده برخورد می‌شود ۸ در انتظار اشد مجازات برای مقصران قرارداد ویلموتس و بی‌سوادان مهمترین اخبار ورزشی در انتظار اشد مجازات برای مقصران قرارداد ویلموتس و بی‌سوادان مایلی‌کهن: در مرام من نیست به فردی که افتاده لگد بزنم/ پرسپولیس نبود، آن بازیکن الان کجا بود؟ بنکس: قدرت بدنی و هوش بالای تاکتیکی، مشخصه بازیکنان ایرانی است/ کریمی و اسفندیار را از مسابقات جوانان جهان زیر نظر داشتم خبر بد برای استقلال و مجیدی/ کریمی و چشمی مصدوم شدند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود لبنان| میشل‌عون: حزب‌الله هیچ انبار تسلیحاتی در بندر بیروت ندارد/ ایستادگی مقابل تجاوزات اسرائیل وظیفه هر لبنانی است امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند واعظی: نظرات اصلاحی قوای دیگر در طرح فروش نفت مورد توجه قرار می‌گیرد قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا تیم فوتبال آژاکس بارسلونا تیم فوتبال آژاکس رونالد کومان تیم فوتبال فن دبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند

بارسلونا نه تنها به فکر فروش رونالد آرائوخو نیست بلکه می‌خواهد قرارداد بلندمدت جدیدی را به او پیشنهاد کند.

طرفداری | بارسلونا مصمم به حفظ مدافع اروگوئه‌ای و کلیدی‌اش است.

به گزارش موندو دپورتیوو، رونالد آرائوخو علیرغم اشتباه بزرگش در بازی مقابل پاری سن ژرمن و افت محسوسی که در چند بازی اخیر بارسلونا داشته است اما همچنان یکی از بازیکنان کلیدی بارسا و ژاوی است. با این حال، آینده او در نیوکمپ با ابهام روبرو شده است، چراکه منچستریونایتد و بایرن مونیخ به دنبال جذب او هستند. با وجود علاقه این دو تیم سرشناس اروپایی اما بارسلونا قصد فروش ستاره خود را ندارد و آبی‌اناری‌ها می‌خواهند قرارداد بلندمدت جدیدی به او پیشنهاد دهند. قرارداد فعلی آرائوخو با بارسا تا پایان فصل 2025/26 اعتبار دارد.

منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب رونالد آرائوخو از بارسلونا

ماه گذشته، ESPN گزارش داد که بارسلونا ممکن است در صورت دریافت پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون یورو (109 میلیون دلار/85.5 میلیون پوند) در تابستان این مدافع 193 سانتی‌متری را بفروشد. با این حال، آرائوخو همیشه تمایل خودش را برای ادامه حضور در این باشگاه ابراز کرده است. تیم ژاوی در بازی بعدی خود در یک بازی لالیگایی هیجان‌انگیز در خارج از خانه به مصاف ژیرونا خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم