Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@17:05:48 GMT

واکنش پدر داوید سیلوا به توهین عجیب باشگاه لاتزیو

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۲۳۹۶

واکنش پدر داوید سیلوا به توهین عجیب باشگاه لاتزیو

پدر داوید سیلوا از پسرش در برابر انتقادات بابت انتخاب رئال سوسیداد دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه", در حالی که بسیاری منتظر بودند قرارداد لاتزیو با داوید سیلوا به صورت رسمی اعلام شود اما این بازیکن در چرخشی عجیب تصمیم گرفت که به فوتبال اسپانیا بازگردد چرا که شب گذشته باشگاه رئال سوسیداد از جذب قطعی ستاره سابق سیتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی انتخاب رئال سوسیداد توسط داوید سیلوا را به نوعی دور زدن باشگاه لاتزیو تلقی کردند و حتی ایگلی تاره، مدیر ورزشی لاتزیو در واکنش به انتقال سیلوا به سوسیداد گفت:" خبر انتقال داوید سیلوا به سوسیداد را شنیدم. برای داوید سیلوای فوتبالیست احترام زیادی قائل هستم ولی از بعد انسانی خیر."

 

 

 

 

 

این توهین عجیب باشگاه لاتزیو با واکنش پدر داوید سیلوا روبه‌رو بوده است. خیمنز در این باره به رادیو مارکا گفت: " ما با لاتزیو ارتباط برقرار کرده بودیم اما این کار را با سوسیداد و تیم‌های دیگری نیز انجام شده بود؛ پس از آن بود که پسرم تصمیم گرفت سوسیداد را انتخاب کند. هیچ چیزی تمام نشده بود و به همین خاطر داوید از واکنش باشگاه لاتزیو شگفت زده شده است.

هرکسی می‌تواند در مورد چیزهایی که می‌خواهد تصمیم‌گیری کند. لاتزیو با مدیر برنامه داوید صحبت کرده نه خودش بنابراین نمی‌دانم که چرا این حرف‌ها مطرح می‌شود. او هیچ چیز را با لاتزیو تمام نکرده بود. تیم های دیگری نیز وجود داشتند که با او صحبت کرده بودند."

لاتزیو رئال سوسیداد دیوید سیلوا منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاتزیو رئال سوسیداد منچستر سیتی باشگاه لاتزیو رئال سوسیداد داوید سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم