Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: برای بخشی از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان مانند معدن ۲ هزار میلیارد تومان از سوی ستاد سرمایه گذاری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد مخبر عصر امروز با حضور در مرکز جامع سلامت بخش نصرت‌آباد اظهار داشت: حضور در سیستان و بلوچستان به 2 دلیل صورت گرفته که یکی اعلام اتمام تفاهم‌نامه اول با استانداری این استان بوده و دیگری امضای تفاهم‌نامه جدید بود که قرار شده 4 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های کوچک و متوسط انجام شود همچنین 2 هزار میلیارد تومان نیز در معادن استان سرمایه‌گذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ادامه داد: نزدیک 6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و مشارکت توسط ستاد انجام خواهد شد که حاصل این سرمایه گذاری حدود 74 هزار شغل است. در تفاهم نامه اول با تبصره‌هایی که زده شد از هزار میلیارد تومان نزدیک به 2200 میلیارد تومان کار انجام و یا در حال انجام است که عمده این فعالیت‌ها در بخش اشتغال‌زایی بوده است.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود در این استان 30 هزاز شغل با 10 هزار طرح کوچک و متوسط شکل بگیرد عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال این اقدامات انجام شود و به جای 30 هزار شغل 56 هزار شغل در استان ایجاد شود. در هر دو تفاهم نامه مدارس، مراکز بهداشت و درمان، خدمات حمایتی و ... در نظر گرفته شده است که در تفاهم نامه اول 180 مرکز بهداشتی جامع شکل گیرد که به مرور و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

حضور ستاد اجرایی فرمان امام می‌تواند در سیستان و بلوچستان انقلاب ایجاد کندسرمایه‌گذاری 2200 هزار میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان / راه‌اندازی 24 هزار طرح اشتغالزاییتأمین اقلام بهداشتی داوطلبان کنکور سراسری توسط ستاد اجرایی فرمان امام

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ابتدا بحث زیرساخت‌ها و برخی اقدامات در حوزه آموزش، بهداشت، ساخت مسجد و... را دنبال می‌کرده اما در ادامه چون بحث اشتغال در این استان بسیار مهم است در این حوزه ورود پیدا کرده است.

احمد علی موهبتی عنوان کرد: در حال حاضر اقدامات اشتغال زایی در استان جهش پیدا کرده که در تفاهم نامه اول بین استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، روی ظرفیت‌های موجود استان از جمله صنایع دستی، کشاورزی و دامپروری و... که می‌توانست اشتغال خرد و زود بازده داشته باشد کار شده است.

وی با اشاره بر اینکه در تفاهم نامه جدید روند قبلی دنبال می‌شود و ادامه دارد افزود: در این تفاهم نامه اقدامات جدیدی نیز صورت می‌گیرد همچنین برای بخشی از ظرفیت استان که در سند امایش آمده مانند معدن که در این استان یک مزیت شناخته می‌شود 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد.

انتهای پیام/394‌/ ز

R7843/P/S6,65/CT11 واژه های کاربردی مرتبط معدن سنگ بحران بیکاری و اشتغال سیستان و بلوچستان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط معدن سنگ بحران بیکاری و اشتغال سیستان و بلوچستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ رادیو محرم با پیام آیت‌الله مکارم شیرازی آغاز به کار می‌کند ۴ خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان ۵ خوزستان| تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در "کارون"؛ بیمارستان کرونایی‌ها وضعیت سفید دارد ۶ سرمایه‌گذاری ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان / راه‌اندازی ۲۴ هزار طرح اشتغالزایی ۷ پیکر آیت‌الله تسخیری در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده می‌شود ۸ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم استاندار اصفهان: حجم آب پشت سد زاینده‌رود ۳۵۵ میلیون مترمکعب است/ اجازه نمی‌دهم آب نیتراته به مردم داده شود آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات شیراز/ تلاش نیروهای مردمی و امدادی برای مهار آتش پیکر آیت‌الله تسخیری در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: جهش تولید با امید به آینده و ایجاد آرامش و ثبات در جامعه محقق می‌شود اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس بازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلاب روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود ۲۸ مرداد در گفتگو با مکّی: برنامه‌ی کودتا علیه مصدق از ۱۳۳۰ کلید خورد/ آیا جریان مذهبی در کودتا نقش داشت؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معدن سنگ بحران بیکاری و اشتغال سیستان و بلوچستان معدن سنگ بحران بیکاری و اشتغال سیستان و بلوچستان ستاد اجرایی فرمان امام سیستان و بلوچستان هزار میلیارد تومان تفاهم نامه اول تفاهم نامه سرمایه گذاری آیت الله امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

بتول دانش شهرکی اظهار کرد: در این نمایشگاه و در پاویون سیستان و بلوچستان زنجیره‌های ارزش در حوزه‌ شیلات، آبزیان، خرما و سایر ظرفیت‌های استان در زمینه‌های سرمایه گذاری در معرض دید قرار گرفته و این ظرفیت‌ها به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در صنایع شیلاتی افزود: ۸۰ درصد تور ماهیگیری و ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در این استان تولید می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: وجود بیش از ۳۱۰ کیلومتر نوار ساحلی و ظرفیت‌های فراوان بالقوه مناطق ساحلی چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری، این استان را به مرکز تولید و اشتغال تبدیل و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی محرک توسعه اقتصادی سواحل بکر مَکُران است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه علاوه بر ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی گسترده در صادرات آبزیان و ارزآوری، زمینه توسعه هرچه سریع‌تر این سواحل را فراهم کرد.

 نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آماده بازدید، بازدیدکنندگان است و سرمایه گذاران و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از غرفه سیستان وبلوچستان به سالن شماره چهار غرفه شماره ۹ مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان