Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری گلستان گفت: در دو سال گذشته، ۳۵ واحد تولیدی با کمک ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری دوباره رونق گرفت. تاریخ انتشار: 08:45 - 29 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۲۰۴

هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان با اشاره به رونق تولید در استان، اظهار داشت: در دو سال گذشته، ۳۵ واحد تولیدی با کمک ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری دوباره رونق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی از دو سال پیش در دادگستری گلستان، ۳۵ واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان با پیگیری دستگاه قضایی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، احیا شد و تولید را از سر گرفتند.

هاشمیان ادامه داد: با فعالیت این واحد‌های تولیدی، هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۷۳ پرونده مربوط به واحد‌های تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در حال بررسی است.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی رو در روی مشکلات و موانع این بخش از جمله اقدامات در دیبرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در دو سال و نیم گذشته بود.

هاشمیان افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصاد به منظور ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از دیگر اقداماتیست که دادگستری استان در سال‌های اخیر در بخش کمک به احیای واحد‌های تولیدی استان انجام داده است.

رییس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: مجموع این اقدامات سبب شد شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان با ارسال نامه‌ای از اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان برای رونق تولید در استان قدردانی کند.

بیشتر بخوانید: بازگشت بیش از هزار میلیارد تومان به سیستم بانکی با اقدام به موقع دادگستری گلستان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استان گلستان شهرک صنعتی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری رییس کل دادگستری دادگستری گلستان دادگستری استان ۳۵ واحد دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است