Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برای سال تحصیلی 400-99 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.

وجیه الله پارسا رئیس این مرکز در گفت و گو با ایسنا، از پذیرش دانشجو  در دو مقطع کاردانی و کارشناسی  در 13 رشته خبر داد و افزود: این مرکز جزو اولین مراکز علمی کاربردی است که در سال 1377شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر با فضایی بلغ بر 55 هزار متر مربع و ساختمان آموزشی با پنج هزار متر مربع دارای امکانات و تجهیزات کارگاهی و آموزشی مناسب بوده و در طی مدت فعالیت خود افتخاراتی نظیر انتخاب به عنوان مرکز نمونه کشوری، معرفی دانشجویان نمونه کشوری، کسب رتبه های برتر کشوری در انجمن های علمی دانشجویی، کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره ملی حرکت، کسب عنوان مرکز نمونه در بین مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در طی مدت فعالیت را در کارنامه خود ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک مصمم است گام های استواری در راه پیشبرد اهداف کلان علمی و فرهنگی بردارد، گفت: پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در رشته های اینترنت و شبکه های گسترده ، معماری شهری، شهرسازی، برنامه سازی کامپیوتر، روابط عمومی، مدیریت کسب و کار، گرافیک و امور فرهنگی و در مقطع کارشناسی در رشته های مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی معماری، مدیریت تجاری سازی، مدیرت فرهنگی و روابط عمومی، صورت می پذیرد.

وی در پایان افزود: برخی از امکانات ویژه برای دانشجویان در این دوره از پذیرش دانشجو را شامل عدم نیاز به مدرک پیش دانشگاهی و برخورداری از هر نوع مدرک دیپلم یا فوق دیپلم، برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری و آنلاین، استفاده از وام دانشجویی، امکان تقسیط شهریه تحصیلی، ارائه مدرک معتبر از وزارت علوم، دریافت کمترین شهریه در بین دانشگاهها، ادامه تحصیل رایگان برای خانواده های شاهد و ایثارگر و بهره مندی از معافیت تحصیلی برادران برشمرد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی اراك علمی کاربردی جهاددانشگاهی پذیرش دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودرو‌ها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیرو‌های راهداری بیش از ۳۸ مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

وی گفت: براساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در ۱۲ محور از شهر‌های این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی به فعالیت و استقرار ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۶ نیروی راهدار با ۳۱ دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کارگیری شد.

چشمه خاور ادامه داد: به هم استانی‌های گرامی توصیه می‌شود پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد