Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در پایان معاملات روز سه‌شنبه آمریکا (بامداد چهارشننبه به وقت تهران) شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ به ریکاوری خارق‌العاده خود از سقوط شدیدی که به واسطه پاندمی کرونا رخ داده بود، ادامه داد و با جبران کامل همه ضررهای این دوره از رکورد تاریخی قبلی خود (مربوط به ماه فوریه) هم بالاتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اقتصادی خوب از شرکت‌ها و رشد فراتر از انتظار سهام تکنولوژی در معاملات دیشب، باعث تقویت شاخص‌های سهام شد.

شاخص گسترده بازار آمریکا، اس‌اندپی ۵۰۰ با ۰.۲ درصد افزایش در پایان معاملات دیشب در ۳,۳۸۹.۷۸ واحد بسته شد که بالاترین سطح در تاریخ معاملات آمریکا است.

این شاخص با رسیدن به ۳,۳۹۵.۰۶ واحد در اواسط معاملات دیروز، رکورد میان‌جلسه‌ای جدیدی هم به ثبت رساند.

این رکوردزنی در حالی انجام شد که شاخص اس‌اندپی بیش از ۱ هفته بود که به سطح رکوردی خود بسیار نزدیک شده و حول آن نوسان می‌کرد. با این اتفاق یک دوره جدید بازار گاوی (بول مارکت: دوره‌ای که تغییرات بازار روند صعودی دارد. در مقابل آن بازار خرسی یا بِر مارکت است که روند تغییرات بازار نزولی است).

کتمپوزیت نزدک هم با ۰.۷ درصد رشد رکورد تاریخی جدیدی به ثبت رساند و ۱۱,۲۱۰.۸۴ واحدی شد؛ اما میانگین صنعتی داوجونز ۶۶.۸۴ واحد یا ۰.۲ درصد افت کرد و در ۲۷,۷۷۸.۰۷ واحد بسته شد.

در آغاز امسال شاخص اس‌اندپی با سقوطی بیش از ۳۰ درصدی نسبت به رکورد ماه فوریه خود روبرو شده بود.

کد خبر 5002727

منبع: مهر

کلیدواژه: وال استریت شاخص بورس داوجونز ویروس کرونا قیمت دلار تولید نفت بورس قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت طلا دارا دوم بانک مرکزی ایران اوراق سلف نفتی شاخص کل بورس بازار سهام ایالات متحده امریکا گشایش اقتصادی اس اندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۲۲۲۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با رشد ۱۲۲۲۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۶۰۱۸.۲۶ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۷۷۴ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۵,۲۳۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۵,۹۱۸.۵۳۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748297

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار