Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- مدیر شهرداری منطقه ۲ همدان گفت: پارک باغ گلها با هدف توسعه فضای سبز وایجاد جاذبه های گردشگری افتتاح شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه دو همدان، حامد جلیلوند درافتتاحیه پارک باغ گلها ضمن خیرمقدم به مرد م منطقه و مسئولان، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی سطح منطقه ۲ در یک سال گذشته با تأمین نظر از اعضای شورای شهر و معتمدان محلات با اولویت‌بندی لازم به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی باغ گل‌ها را یکی از بی‌نظیرترین پارک‌های سطح استان و کشور دانست که با هدف توسعه فضای سبز و ایجاد جاذبه‌های گردشگری در سطح شهر ایجاد شده است.

جلیلوند افزود: بیشترین درخواست‌ها از سمت مردم مربوط به پروژه آسفالت معابر اصلی و فرعی بوده است که در این حوزه شهرداری منطقه ۲ با توزیع ۵۰ هزار تن آسفالت در سطح محلات و معابر این نیاز را برطرف کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افتتاح پارک شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است

سعید مهرآمیز اظهار داشت: یکی از پروژه ها در حال اخذ پیمانکار و شروع به کار است که طی این پروژه نیمی از کوچه های شهرک جهاد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 وی افزود: پروژه دیگر روشنایی معابر این منطقه در حال تامین اعتبار است که سایر بخش‌های باقیمانده را پوشش خواهد داد. 

مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان تصریح کرد: برداشت طرح، ۶ بلوار اصلی شهرک جهاد نیز که فاقد روشنایی معابر بودند صادر و به مرحله اجرا رسیده است که نیازمند انجام تعهد ۵۰ درصدی توسط سازمان شهرداری، جهت اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • راه رفتن وارونه!