Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوت بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در قرچک نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، بعد از کش و قوس های فراوان  کنکور سراسری سال  ۹۹ با توجه به چندین مرحله جا به جایی به خاطر ویروس کرونا امروز با مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان در قرچک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به همراه نماینده ویژه مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک  از محل برگزاری آزمون سراسری بازدیدکردند.

وی بیان داشت: تمامی پروتکل های بهداشتی در محل برگزاری آزمون سراسری رعایت شده و داوطلبین در نهایت امنیت و آرامش با یکدیگر در حال رقابت هستند.

وی خاطر نشان کرد: به خاطر ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی کنکور سراسری در شهرستان قرچک در سه حوزه برگزار می شود که از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی  در حالت مطلوب و قابل قبول است و تمامی امکانات مورد نظر برای برگزاری آزمون در حوزه ها  در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنکور ۹۹ مدیر آموزش و پرورش قرچک شهرستان قرچک پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • برگزاری ماراتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد