Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه استفاده از سامانه «بچه های مسجد» و صدور مجوز های الکترونیکی با هدف تسهیل در روند امور اداری انجام شده است، گفت:راه اندازی این سامانه فضایی را فراهم کرده است که از طریق فضای مجازی بتوان به راحتی موارد را پیگیری کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس:

استفاده از سامانه «بچه های مسجد» و صدور مجوز های الکترونیکی با هدف تسهیل در روند امور اداری انجام شده است

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه استفاده از سامانه «بچه های مسجد» و صدور مجوز های الکترونیکی با هدف تسهیل در روند امور اداری انجام شده است، گفت: راه اندازی سامانه «بچه های مسجد» فضایی را فراهم کرده است که از طریق فضای مجازی بتوان به راحتی موارد مربوطه اداری را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در جلسه اعطای مجوز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس که در بستر فضای مجازی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: با توجه به اتمام مهلت مجوز قانونی کانون های فرهنگی هنری مساجد و ضرورت ادامه فعالیت ها مطابق دستورالعمل ضوابط تاسیس، تطبیق و تغییر کانون های فرهنگی و هنری مساجد که در 25 تیرماه 1398 به تصویب شورای سیاستگذاری و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور رسیده است، ضرورت دارد که مدیران کانون ها با مراجعه به صفحه مشخصات کانون در سامانه «بچه های مسجد» نسبت به تکمیل موارد درخواستی اقدام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به ضوابط دریافت مجوز کانون های مساجد، خاطرنشان کرد: برخورداری کانون از 2 هزار امتیاز، تکمیل اطلاعات مربوط به پروفایل کانون، تطبیق سن مدیر کانون که باید بین 18 تا 50 سال باشد، ثبت حداقل 20 عضو برای کانون های شهری و 10 عضو برای کانون های روستایی در سامانه، بارگذاری مدارک، تکمیل اطلاعات ارکان کانون و تطبیق مدرک تحصیلی مدیر کانون از جمله شرایط اخذ مجوز الکترونیکی است.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اعطای اولین مجوز الکترونیکی کانون های مساجد فارس به کانون «شهید خام صادق» در مسجد تاریخی «آقالر» شیراز، گفت: این کانون به عنوان اولین کانون مدارک درخواستی را در سامانه «بچه های مسجد» به نشانی https://bachehayemasjed.ir تکمیل کرد و صاحب مجوز شد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از سامانه «بچه های مسجد» و صدور مجوز های الکترونیکی با هدف تسهیل در روند امور اداری انجام شده است، افزود: راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی «فهما» و سامانه «بچه های مسجد» فضایی را فراهم کرده است که از طریق فضای مجازی بتوان به راحتی موارد مربوطه اداری را پیگیری کرد و رفت و آمد مدیران کانون ها به مرکز استان را به حداقل خود رسانده است.

در ادامه این جلسه، مهندس «مجتبی شعائری»، کارشناس مسئول ساماندهی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به آموزش و توجیه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس برای ثبت اطلاعات در سامانه «بچه های مسجد» و دریافت صدور مجوز الکترونیکی پرداخت. 

خاطرنشان می شود، جلسه اعطای مجوز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با حضور «مرتضی طاهریان»، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و جمعی از مدیران کانون ها در بستر فضای مجازی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و اولین مجوز صادر شده در استان فارس به کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» مسجد تاریخی «آقالر» شیراز اعطا شد.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: سامانه بچه های مسجد بچه های مسجد کانون های مساجد فارس شیراز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس استفاده از سامانه مدیران کانون ها بچه های مسجد حجت الاسلام فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل

سید محمد اعتماد بیان کرد:خدمت رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود وآخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می‌تواننددرفرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده که واحد‌های صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.

او افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کار‌هایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد