Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک محرم الحرام ۱۴۴۲ هجری قمری و در راستای تولید و توزیع محتوای فاخر در ارتباط با حماسه حسینی (علیه‌السلام) و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و همچنین رشد کنشگران و مبلغان عاشورایی در فضای مجازی «هفتمین سوگواره مجازی اشراق» و «نخستین سوگواره کنشگران عاشورایی» با یاد روحانی مجاهد مرحوم حاج «احمد خسروی» از سوی «معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین افتتاحیه و رونمایی از پوستر و پایگاه اینترنتی دبیرخانه سوگواره، پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۳ در سالن شیخ طوسی ساختمان ستاد دفتر تبلیغات اسلامی واقع در قم، چهار راه شهدا، با حضور طلاب، فضلاء، هنرمندان و کنشگران عرصه مجازی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است که هفتمین سوگواره مجازی اشراق، امسال در ۶ بخش تولیدی، هنرهای تجسمی، تولیدات رسانه‌ای، شعر و ادبیات، بازی، نرم افزار و ایده‌های نو برگزار خواهد شد.

کد خبر 5003047 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم 99 سوگواره عاشورایی دفتر تبلیغات اسلامی امام حسین ع ترجمه تازه های نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ادبیات کودک و نوجوان رایزنی فرهنگی ادبیات داستانی تجدید چاپ گردشگری کتاب ادبیات جهان طرح تابستانه کتاب میراث فرهنگی انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد