Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مردانی روز سه‌شنبه در دومین کمیته بیماران خاص چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: طراحی سامانه و ثبت مشخصات بیماران خاص در آن به تفکیک جنسیت یکی از دغدغه‌های تهیه بانک اطلاعات و آمار قطعی مبتلایان در استان است.
وی افزود: برای ثبت‌نام بیماران خاص در این سامانه ۱۰ تا ۱۵ روز به انجمن‌ها فرصت داده می‌شود و  در این مدت مشکلات سامانه باید رفع تا زمینه افتتاح و بهره‌برداری آن فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردانی، ارائه راهکارهایی برای امنیت شبکه را ضروری دانست و یادآور شد: اطلاعات بیماران و خانواده آن‌ها نشان داده نشود و محرمانه در این سامانه باشد تا آسیبی به این افراد وارد نشود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به گلایه انجمن‌ها در خصوص تعداد پزشکان متخصص و کمبود داروهای بیماران خاص در استان اظهار داشت: انجمن‌ها باید در این جلسات حضور پررنگ‌تری داشته باشد تا مشکلات‌شان مطرح و از سوی مسوولان آسیب‌شناسی و رفع شود.
وی گفت: تلاش برای تهیه مسکن، اشتغال‌زایی و رفع مشکلات خانواده‌های بیماران خاص از وظایف کمیته حمایت از بیماران خاص به شمار می‌رود.
مردانی تاکید کرد: ارائه راهکارهای مناسب به‌منظور پیشگیری از بیماری یکی از روش‌های مهم در این زمینه است.
وی کمبود داروها و پزشکان متخصص را یکی از مشکلات کنونی بیماران خاص دانست و افزود: حوزه معاونت غذا و دارو علوم‌پزشکی برای تامین دارو و پزشک مورد نیاز بیماران خاص تلاش کنند.
مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نسخه‌نویسی الکترونیکی در پنج داروخانه استان فعال شده است.
قیصر حافظی تصریح کرد: برای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از روند اجرایی نسخه‌نویسی الکترونیکی تاکنون ۱۲۵ بنر در داروخانه‌های چهارمحال و بختیاری توزیع، پیامک‌هایی آموزشی از طریق سامانه ۱۲۶ به بیمه‌شدگان ارسال و  اطلاع‌رسانی لازم از طریق رسانه‌های گروهی انجام شده است.
گفتنی است ، چهارمحال و بختیاری افزون‌بر ۲ هزار بیمار سرطانی و ۵۰۰ بیمار هموفیلی دارد.

48

کد خبر 1423476

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری بیماران خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری