Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:43:08 GMT

نوجوان ۱۳ ساله در رودخانه جیغاتی شاهین‌دژ غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۳۲۰۸

نوجوان ۱۳ ساله در رودخانه جیغاتی شاهین‌دژ غرق شد

احمد اصلانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نوجوان به همراه خانواده‌اش جهت تفریح به حاشیه این رودخانه در منطقه "قره قویونلو" در شاهین‌دژ رفته بود که هنگام شنا و به علت آشنا نبودن به فنون آن در آب غرق شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع این حادثه ماموران بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و پس از چند ساعت تلاش جنازه این نوجوان از آب بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمعیت هلال احمر شاهین‌دژ اظهار داشت: والدین هنگام تفریح در حاشیه رودخانه‌ها و دریاچه‌های پشت سدهای استان از شنا کردن فرزندان خود در داخل رودخانه خودداری کنند.

اوایل ماه جاری نیز جسد جوان ۳۰ ساله‌ای پس از ۴۸ ساعت غرق شدگی در رودخانه زرینه شاهین‌دژ پیدا شد.

رودخانه زرینه به طول ۲۴۰ کیلومتر از دامنه‌های شرقی چهل چشمه کردستان (مابین بانه - سقز) سرچشمه می‌گیرد و بعد از گذشتن از مسیرهای طولانی و بهره مند ساختن اراضی کشاورزی زیادی بر سر راه خود از شاهین‌دژ می‌گذرد و در ادامه مسیر بعد از طی دشت وسیع میاندوآب به دریاچه ارومیه می‌ریزد.

همه‌ساله با آغاز فصل تابستان شماری از مردم برای فرار از گرما به حاشیه رودخانه ها و سدهای استان رفته و اقدام به شنا کردن در آنها می‌کنند که تعدادی از آنها دچار حادثه شده و غرق می‌شوند.

شاهین‌دژ با ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی شاهین دژ سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی شاهین دژ سازمان امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی شاهین دژ سازمان امداد و نجات هلال احمر شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان

حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با تاکید بر هشدار‌های سطح نارنجی و سطح زرد هواشناسی گفت: به دلیل مخاطرات تندباد‌های لحظه‌ای و رگبار و بارش تگرگ شدید آنی و امکان بروز رعد و برق‌های مهیب، مردم در شهرستان‌ها و جزایر، از تردد غیرضروری، انجام تفریحات دریایی، تردد یا اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها دوری کنند.

وی  افزود: دریانوردان و صیادان از تردد شناور‌های مسافری و تجاری و صیادی در بنادر نیز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: آبگرفتگی معابر شهری و برون شهری بویژه آبنماها، حرکت سیلاب رودخانه‌های بالادستی، افتادگی تیر‌های برق نیز خطرناک خواهد بود.

حسن‌زاده افزود: مردم هیچگونه رفت و آمد غیرضروری درون شهری نداشته باشند و از توقف لحظه‌ای نیز در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • هشدار هواشناسی برای مناطق کوهستانی مازندران
  • سوزوکی هایابوسا: شاهین ژاپنی 25 ساله شد! (اینفوگرافی)
  • آخر هفته بارانی مازندران
  • هشدار هواشناسی در مازندران
  • فعالیت سامانه بارشی طی ۲ روز آینده در مازندران
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان